این رنگ طرفداران زیادی را دارد

خط سلامت: ارتباطات رنگی جهانی نیستند. رنگ ها در فرهنگ های مختلف، نماد و معنای متفاوتی دارند.

این رنگ طرفداران زیادی را دارد

به گزارش خط سلامت، رنگ سفید در بسیاری از فرهنگ های شرقی، به طور نمادین با مرگ و غم ارتباط دارد. در برخی از فرهنگ ها اغلب رنگ سفید در مراسم تشییع جنازه و سایر مراسم عزاداری استفاده می شود.

روانشناسی رنگ سفید

رنگ سفید نشان دهنده خلوص وپاکی است و در اکثر فرهنگ ها سفید نماد پاکی است.

رنگ سفید روشن است و حس خوب و زیبایی درفضا ایجاد می کند و یا موارد برجسته را اضافه می کند. طراحان اغلب از رنگ سفید برای بزرگتر نشان دادن اتاق استفاده می کنند.

رنگ سفید همچنین سرد، نرم و استریل توصیف می شود. اتاق هایی که کاملاً سفید رنگ شده اند می توانند جادار، اما خالی و غیر دوستانه به نظر برسند. بیمارستان ها و کارمندان بیمارستان از رنگ سفید برای ایجاد حس آرامش استفاده می کنند.

رنگ سفید، مفاهیمی مانند: تمیزی، طراوت و سادگی را منتقل می کند.رنگ سفید نمادی از یک شروع جدید یا یک شروع تازه است.

از جنبه منفی ،رنگ سفید گاهی سرد و منزوی به نظر می رسد. همانطور که یک اتاق بزرگ، سفید و خالی خسته کننده، بی رمق و خشن به نظر خواهد رسید.

در فنگ شویی

رنگ سفید در فنگ شویی یک رنگ قدرتمند در نظر گرفته می شود، و برای سیستم تنظیم محیط که هماهنگی را ایجاد می کند مفید است.رنگ سفید همچنین برای آشپزخانه ، اتاق نشیمن ، حمام و اتاق خواب بسیار مناسب است و گل های سفید در گلدان های سفید یک روش مناسب برای ترکیب رنگ سفید در محیط است.

در بازاریابی

در بازاریابی و نام تجاری از رنگ سفید برای انتقال احساس ایمنی، خلوص ، طراوت و تمیزی و همچنین ایجاد کنترل استفاده می شود. برخی از مارک های معروف از رنگ سفید زیادی در آرم و بازاریابی خود استفاده می کنند مثل: میشلن ، گپ ، هیولت پاکارد (HP) ، لگو ، فولکس واگن ، استارباکس ، فیشر پرایس.

یک اولویت برای رنگ سفید

یک مطالعه اخیر در مورد رنگ سفید نشان داد که از بین 18 رنگ کل، رنگ سفید رتبه پانزدهم به عنوان رنگ مورد علاقه کلی و رتبه دهم علاقه در لباس، به خود اختصاص داد.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان