زمین خوردن سالمندان نشانه یک بیماری جدی است !

خط سلامت: یک علامت که در حدود 10 سال زودتر در میان سالمندان دیده می شود، می تواند خطر ابتلا به آلزایمر را پیش بینی کند.

زمین خوردن سالمندان نشانه یک بیماری جدی است !

به گزارش خط سلامت محققان دریافتند افراد مبتلا به آلزایمر نسبت به دیگر سالمندان در طول سال بیشتر زمین می خورند.

تشخیص زودهنگام آلزایمر

یافته‌ها نشان می دهد می‌توان با غربالگری بیمارانی که در معرض خطر بیماری‌ آلزایمر هستند، به شناسایی زود هنگام آن ها کمک کرد.

تشخیص و شناسایی زود هنگام، باعث می شود فرد سالمند از مداخلات کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مرتبط با زوال عقل، مانند آلزایمر بهره‌مند شود. یافته‌های جدید در زمینه شناسایی و درمان آلزایمر به انتخاب بهترین درمان‌ برای این اختلال پیشرونده کمک می کند.

آلزایمر و زمین خوردن سالمندان

نول سوادی‌وودهیپونگ، از پزشکان دانشگاه کمبریج، می گوید: سابقه بیماران مبتلا به آلزایمر مشخص می کند چندین سال پیش از اینکه عوارض بیماری آلزایمر به قدر کافی آشکار شود؛ بعضی از اختلالات شناختی و اتفاقاتی مانند زمین خوردن های غیر معمول رایج است.

افراد درمعرض خطر ابتلا به آلزایمر

اختلالات شناختی افراد در معرض خطر آلزایمر اغلب جزئی هستند، اما تعدادی از جنبه‌های شناختی را دربرمی‌گیرند. توجه به این اختلالات شناختی گامی ‌است برای اینکه بتوانید با غربالگری افرادی که در معرض بیشترین خطر قرار دارند؛ بر فرض افراد بالای ۵۰ سال یا کسانی که فشار خون بالا دارند یا به اندازه کافی ورزش نمی‌کنند- در مراحل اولیه مداخله و در کاهش خطر به آن‌ها کمک کنید. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان