درمان اضطراب در زنان و مردان چه تفاوتی دارد؟

خط سلامت: اضطراب در زنان هنگامی تشدید می شود که یک وضعیت خاص و مرتبط با زندگی وجود داشته باشد. احساس نگرانی در مورد سلامتی ، خانواده یا پول برای اکثر مردم به ویژه در زمان همه گیری کرونا COVID-19 طبیعی بود، اما برای کسانی که دارای اختلالات اضطرابی هستند، این نگرانی های روزمره هنوز باقی مانده است.

درمان اضطراب در زنان و مردان چه تفاوتی دارد؟

به گزارش خط سلامت محققان دانشکده پزشکی دانشگاه ایندیانا به تازگی رفتارهای مرتبط با اضطراب را بررسی کرده اند که چگونه عوامل بیولوژیکی بر اختلالات اضطراب ی ، به ویژه در زنان تأثیر می گذارد. آنها دریافتند اضطراب در زنان هنگامی تشدید می شود که یک وضعیت خاص و مرتبط با زندگی وجود داشته باشد.

تفاوت های جنسیتی

دی اولیویرا روانپزشک و محقق ، مدل های جوندگان مرد و زن را برای درک بهتر تفاوت های جنسیتی در پاسخ های بیولوژیکی مرتبط به اضطراب بررسی کرد و گفت: اختلالات اضطرابی در زنان دو برابر مردان رخ می دهد. عوامل اجتماعی و فرهنگی احتمالاً نقش مهمی در ایجاد اضطراب در زنان دارند.

بیماری همه گیر کرونا ( COVID-19) به شدت بر اضطراب افراد تأثیر گذاشته است. طبق اعلام مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، در ژوئن 2020 - چند ماه پس از همه گیری کرونا ( COVID-19) 13 درصد از آمریکایی ها برای مقابله با احساسات و استرس خود به دلیل ناشناخته بودن کرونا ( COVID-19) استفاده از مواد را آغاز کردند.

زنان مضطربند یا مردان؟

دی اولیویرا با دانستن این که زنان بیشتر از مردان دچار اضطراب می شوند ، گفت :نقش بسیاری از زنان در طول همه گیری کرونا ( COVID-19) تقویت شده ابود - کار از راه دور ، آموزش کودکان در مدرسه مجازی ، کارهای روزمره ، …. این شرایط مربوط به زندگی اضطراب آنها را افزایش داد.

دی اولیویرا می گوید: "دانستن این که اضطراب می تواند بر اثر نگرانی های مختلف در مردان و زنان ظاهر شود ، گامی ارزشمند برای کاهش اثرات اضطراب و ماندگاری اضطراب در زنان و مردان و جستجوی درمان های بهتر بر اساس تفاوت جنسیتی است." برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان