افراد مبتلا به صرع از این ترس رنج می برند

خط سلامت: ترس از مکان های عمومی در بزرگسالان مبتلا به صرع رایج است.

افراد مبتلا به صرع از این ترس رنج می برند

به گزارش خط سلامت علائم فوبیا و آگورافوبیا در افراد مبتلا به صرع رایج است و منجر به کیفیت زندگی ضعیف تر می شود.

حدود 5.1 میلیون نفر در ایالات متحده سابقه صرع دارند که باعث تشنج های مکرر می شود. بر اساس گزارش بنیاد صرع، صرع چهارمین اختلال عصبی شایع است.

ترس و اضطراب و افسردگی

در حالی که تحقیقات فعلی افزایش اضطراب و افسردگی را در میان افراد مبتلا به صرع نشان داده است، اطلاعات کمی در مورد این جمعیت و آگورافوبیا، یک اختلال اضطرابی که شامل ترس از قرار گرفتن در یک مکان عمومی یا در موقعیتی است که ممکن است باعث وحشت یا خجالت شود، وجود دارد.

با این حال، یک مطالعه اخیر از هیدی مانگر کلاری، استادیار عصب‌شناسی در دانشکده پزشکی دانشگاه ویک فارست، نشان می‌دهد علائم فوبیا و آگورافوبیا رایج هستند و با کیفیت پایین زندگی در افراد مبتلا به صرع مرتبط هستند.

ترس و صرع

مانگر کلاری، محقق اصلی این مطالعه، گفت: می‌دانیم که آگورافوبیا می‌تواند به تأخیر در مراقبت از بیمار منجر شود، زیرا تمایلی به بیرون رفتن در انظار عمومی ندارد که شامل قرار ملاقات با ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی می‌شود بنابراین، این حوزه ای است که نیاز به توجه بیشتری دارد.

وی گفت: همچنین دریافتیم که علائم فوبیا و آگورافوبیا ، همراه با علائم افسردگی ، با کیفیت پایین زندگی مرتبط است، اما علائم اضطراب عمومی اینطور نیست.

به گفته مانگر کلاری، از آنجا که علائم فوبیا و آگورافوبیا به طور معمول توسط پزشکان ارزیابی نمی‌شوند، یافته‌ها ممکن است نیاز به مطالعات آینده را برای توسعه غربالگری‌های جامع‌تر برای همبودی روان‌پزشکی در صرع نشان دهد.

مانگر کلاری گفت: علائم آگورافوبیا به طور کامل با علائم اضطراب عمومی یا افسردگی همپوشانی ندارند. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان