دو رایحه مناسب افراد خشمگین ! / استفاده کنید شعله خشم خاموش می شود

خط سلامت: رایحه درمانی، به استفاده از روغن های خاصی اشاره دارد که استنشاق آن ها باعث آرامش و خواب خوب می شود.

دو رایحه مناسب افراد خشمگین ! / استفاده کنید شعله خشم خاموش می شود

به گزارش خط سلامت اخیراً رایحه درمانی ، برای کمک به درمان طیف وسیعی از مشکلات، از سردرد گرفته تا مشکلات خواب بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

رایحه درمانی چیست؟

رایحه درمانی روشی است که در آن از روغن های خاصی، برای مصارف درمانی استفاده می شود. قدمت رایحه درمانی به قرن ها پیش برمی گردد. مولکول‌های عطر موجود در روغن های مورد استفاده در رایحه درمانی ، از اعصاب بویایی مستقیماً به مغز می‌روند و بر آمیگدال، مرکز عاطفی مغز، تأثیر می‌گذارد.

نکاتی برای رایحه درمانی

روغن های مورد استفاده در رایحه درمانی ، می توانند تأثیر مثبتی بر سلامت و تندرستی و خواب شما بگذارند؛ مشروط به اینکه از آنها به شیوه ای درست استفاده کنید. حتما برای رسیدن به آرامش و خواب با استفاده از رایحه درمانی از یک روانشناس بالینی ، که در زمینه رایحه درمانی دوره تخصصی را گذرانده است کمک بگیرید.

رایحه درمانی برای مدیریت خشم

مطالعات نشان داده است، رایحه درمانی برای کاهش خشم و ایجاد آرمیدگی و خواب مفید است. بعضی از رایحه های موثر برای کاهش خشم عبارت است از:

اسانس گل رز

اسانس گل رز، روغنی قدرتمند برای کمک به احساس آرامش، کاهش خشم و عصبانیت است.

اسانس پرتقال شیرین

اسانس پرتقال نشاط آور و انرژی زا است و می تواند به ایجاد چشم انداز مثبت نسبت به آینده کمک کند.

در بیشتر موارد اسانس های مورد استفاده در رایحه درمانی ، طبق دستورالعمل خاصی با یکدیگر ترکیب می شوند تا حداکثر کارایی را داشته باشند. به یاد داشته باشید رایحه درمانی ، روشی مکمل برای افزایش سلامت روان است و به هیچ وجه نمی تواند جایگزین درمان های روانشناختی و مراجع به روانشناس بالینی شود. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان