تست شخصیت شناسی / ویژگی های شخصیت ات را با انتخاب یک تصویر پیدا کن

خط سلامت: تست شخصیت ابزاری برای سنجش ابعاد مختلف وجود انسان است. برخی از انواع تست شخصیت دارای پشتوانه علمی هستند و روانشناسان از آن ها در کارهای درمانی و تحقیقاتی استفاده می کنند.

تست شخصیت شناسی / ویژگی  های شخصیت ات را با انتخاب یک تصویر پیدا کن

تست شخصیت انواع مختلفی دارد. برخی از تست های شخصیت دارای اعتبار علمی هستند، یعنی پژوهش های مختلف روایی و پایایی آن ها را تایید کرده است. این قبیل تست های شخصیت معمولا توسط روانشناسان مورد استفاده قرار می گیرد. 

به گزارش خط سلامت د رکنار انواع معتبر تست شخصیت، برخی از آن ها فاقد پشتوانه علمی هستند و استفاده از آن ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

تست شخصیت بر اساس انتخاب آسمان

تست شخصیت بر اساس انتخاب آسمان، یک آزمون سرگرم کننده است. 

تست-شخصیت-شناسی-14-1024x683

سعی کنید تصور کنید که می خواهید آسمانی پر از ستاره را تجسم کنید و به شما این امکان داده شده است که فقط یکی از سه گزینه ارائه شده را مشاهده کنید، کدام گزینه را انتخاب می کنید؟ در انتخاب خود عجله نکنید و آن را با آرامش انجام دهید، زیرا شانس دومی وجود نخواهد داشت. 

آسمان پر ستاره 1

در برخی مواقع معمولاً دروغ می گوید، اما او را پارسا می دانند. آنها مغالطه ای نیستند که به مردم آسیب جدی وارد کنند. با این حال، شما معمولاً خود را همانطور که هستید نشان می دهید و سعی نمی کنید شخصیتی را به تصویر بکشید که شما را نمایندگی نمی کند.

آسمان پر ستاره 2

شما از همان لحظه اول از اشتباهات متنفرید. شما همیشه در گفتن حقیقت خوب بوده اید، حتی اگر شما را به دردسر بیاندازد. شما آدم درستی هستید و هیچ کس باعث نمی شود نظرتان را تغییر دهید. این باعث شده است که اعتماد به نفس ایجاد کنید.

آسمان پر ستاره 3

معمولاً با هدف به دست آوردن منافع شخصی تمایل به دروغ گفتن دارید. شما هیچ پشیمانی یا توجهی ندارید که ممکن است سخنان شما باعث آسیب شود. این باعث می شود شما با تعداد زیادی از افراد مشکلات زیادی را ایجاد کنید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: مکتوب نامه

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان