تست شخصیت شناسی / با آنچه می بینی متوجه شو که به عشق ات می رسی یا نه؟

خط سلامت: تست شخصیت از مهم ترین ابزارهای روانشناسان برای سنجش ویژگی های رفتاری افراد است.

تست شخصیت شناسی / با آنچه می بینی  متوجه شو که به عشق ات می رسی یا نه؟

تست شخصیت انواع مختلفی دارد. برخی از آن ها دارای پشتوانه علمی هستند و روانشناسان در کارهای بالینی و تحقیقاتی از آن ها استفاده می کنند.

به گزارش خط سلامت در کنار انواع معتبر تست های شخصیت، برخی از آن ها فاقد پشتوانه علمی هستند و استفاده از آن ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

تست شخصیت براساس اولین چیزی که می بینید!

بر ساس آنچه که ابتدا می بینید، مشخص کنید که باید روی کدام ویژگی شخصیتی کار کنید تا به خواسته هایتان برسید.

تست + شخصیت

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه بخش هایی از شخصیت خود را می توانید بهبود بخشید؟ بگذارید به شما بگویم که این تست بصری می تواند سرنخ هایی برای کشف آن به شما بدهد. به سادگی به سوال پرسیده شده صادقانه پاسخ دهید تا دید واضحی از ویژگی هایی داشته باشید که می توانید روی آنها کار کنید تا به بهترین نسخه خود برسید.

آیا آماده هستید تا بیشتر در مورد خودتان بیاموزید؟ برای شرکت فقط کافی است به تصویر اصلی یادداشت نگاه کنید و پاسخ دهید اولین چیزی که چشمان شما دید چه بود: شعله یا دست؟ در ادامه شما را به خواندن نتایج دعوت می کنم. صرف نظر از پاسخ شما در این آزمون، به شما یادآوری می کنم که رشد فردی یک سفر مداوم است، بنابراین به شما توصیه می کنم از این فرصت استفاده کنید.

دیدن شعله

این نشان می دهد که باید بیشتر روی کنترل خلق و خوی خود کار کنید و از رفتار تکانشی خودداری کنید. کنترل نکردن احساسات خود می تواند منجر به این شود که همیشه خود را درگیر درگیری ها کنید. اشتباهات خود را بشناسید و مدیتیشن را در برنامه روزانه خود بگنجانید تا اعصاب خود را کاهش داده و آرام تر باشید.

علاوه بر این، تمرین تنفس عمیق و تکنیک های تمرکز حواس می تواند به شما کمک کند در موقعیت های استرس زا آرام بمانید. همچنین به دنبال حمایت از یک مربی یا حرفه ای باشید تا شما را در توسعه مهارت های مدیریت عاطفی راهنمایی کند. با بهبود در این جنبه، نه تنها درگیری ها را کاهش می دهید، بلکه روابط و رفاه کلی خود را نیز بهبود می بخشید.

دیدن دست

شما باید روی اعتماد به نفس خود کار کنید. این انتخاب نشان می دهد که شما در حال گذراندن یک مرحله نسبتاً آرام از زندگی خود هستید که توسط عزیزانتان احاطه شده است. شما چندین بحران را پشت سر گذاشته اید و اکنون پس از اجتناب از موانع احساس آرامش می کنید.

شما تنها نیستید و باید به یاد داشته باشید که همیشه افرادی وجود خواهند داشت که مایل به حمایت از شما هستند. خطوط ارتباطی را با اطرافیانتان باز نگه دارید و در صورت نیاز از درخواست کمک دریغ نکنید. به یاد داشته باشید، به اشتراک گذاشتن شادی ها و ترس های خود با دیگران می تواند روابط شما را تقویت کند و در مواقع سخت یک سیستم پشتیبانی قوی برای شما فراهم کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

مکتوب نامه

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان