طرز تهیه لیموناد قرمز خانگی خوش طعم و مجلسی

خط سلامت: طرز تهیه لیموناد توت فرنگی، به عنوان یکی از خوشمزه ترین نوشیدنی های تابستانی بسیار پرطرفدار است. در این مطلب طرز تهیه این نوشیدنی خوشمزه را معرفی می کنیم.

طرز تهیه لیموناد قرمز خانگی خوش طعم و مجلسی

طرز تهیه لیموناد توت فرنگی ، بسیار ساده و پرطرفدار است.

به گزارش خط سلامت در این مطلب طرز تهیه لیموناد توت فرنگی را معرفی می کنیم. این نوشیدنی خوشمزه را درست کنید و از میل کردن آن در کنار سایر اعضای خانواده لذت ببرید.

طرز تهیه لیموناد توت فرنگی

طرز تهیه لیموناد توت فرنگی و مواد لازم برای تهیه این نوشیدنی خوشمزه را در ادامه توضیح می دهیم:

مواد لازم 

توت فرنگی۶۰۰ گرم

شکر۱ لیوان

آبلیمو ترش تازه۳ عدد بزرگ

آب۲ لیتر

یخ به مقدار کافی

نعنابرای تزیین

مرحله اول

برای تهیه لیموناد توت فرنگی خوشمزه در ابتدای کار توت فرنگی ها را شسته و کلاهک آنها را جدا می کنیم، سپس درون یک کاسه نسبتا بزرگی می ریزیم. حالا پوست لیموها را با دندانه های ریز رنده، رنده می کنیم.

مرحله دوم

حالا پوست لیمو ترش را به همراه آب لیمو ترش، شکر و یک لیتر آب به کاسه می افزاییم، سپس با گوشکوب برقی به خوبی میکس می کنیم تا مواد ترکیب و یکدست شوند. در صورت نبود گوشت کوب برقی از میکسر استفاده کنید.

مرحله سوم

در ادامه لیموناد توت فرنگی را از صافی رد می کنیم تا کاملا یکدست شود و مابقی آب را می افزاییم. حالا لیموناد را به مدت ۲ الی ۳ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا کاملا خنک شود. مقدار شکر بسته به ذائقه هر فرد قابل تغییر است.

مرحله چهارم

پس از گذشت این زمان درون لیوان های مورد نظرمان را با برگ نعنا و اسلایس های لیمو ترش، توت فرنگی و چند قالب یخ تزیین می کنیم، سپس لیموناد توت فرنگی را درون لیوان ها ریخته و سرو می‌کنیم. گوارای وجود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع:چی شی

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان