قبل از عکس گرفتن این ترفند‌ها را به ذهن بسپارید

خط سلامت: خوش عکس بودن نه شانس است و نه مربوط به ژنتیک . در اینجا ترفندهایی که شما را مقابل دوربین جذاب کند آموزش می دهیم .

قبل از عکس گرفتن این ترفند‌ها را به ذهن بسپارید

خوش عکس بودن در برابر دوربین و زیبا بودن هم مثل همه چیزهای دیگر فوت و فن های خودش را دارد.

به گزارش خط سلامت خوش کس مس شوید اگر به نکات زیر توجه کنید.

وقتی رو به دوربین قرار گرفتید، بدن خود کمی به یک سمت کج کنید. دست‌های خود را پایین بیاندازید و اندکی از بدن دور کنید. با این کار، گردن باریک‌تر به نظر می‌رسد و فرم کلی بدن مشخص‌تر می‌شود.

بعضی به اشتباه تصور می‌کنند کار مدل‌ها صرفاً این است که زیبا باشند و به دوربین خیره شوند.

با این حال، برای ثبت عکسی آنقدر خوب که مناسب رفتن روی جلد مجلات باشد، عمده‌ی کار به توانایی مدل در ژست گرفتن صحیح و مناسب بستگی دارد.

Vz5HWK968Ena

چانه‌ی خود را جلو دهید

مشکل: در هر عکسی، گردن باید در دید باشد. از خم کردن سر خود به سمت جلو پرهیز کنید، در غیراینصورت، نگاه تان سنگین و ناخوشایند می‌شود.

راه حل: سعی کنید سر خود را اندکی عقب دهید. شاید کمی غیر طبیعی به نظر برسد، اما در این حالت گردن باریک‌تر دیده می‌شود و یک حس و حال شیک و متناسب بودن هم به تصویر کلی تان داده می‌شود.

yfB1K2awovkd

دست به سینه نشوید

مشکل: خم کردن سر بدون پایین آوردن شانه‌ها حالتی غیر طبیعی ایجاد می‌کند. دست به سینه شدن باعث می‌شود تصویر کلی تان حالتی محو و بی شکل پیدا کند.

راه حل: وقتی رو به دوربین قرار گرفتید، بدن خود کمی به یک سمت کج کنید. دست‌های خود را پایین بیاندازید و اندکی از بدن دور کنید. با این کار، گردن باریک‌تر به نظر می‌رسد و فرم کلی بدن مشخص‌تر می‌شود.

QhKauPh4UVq3

به حالت بدن تان دقت کنید

مشکل: حتی یک قوز کردگی اندک هم باعث می‌شود گردن تان کوتاه‌تر و کمر پهن‌تر به نظر برسد.

راه حل: شانه‌های خود را طوری عقب دهید که تیغه‌های شانه‌ها (استخوان‌های مثلثی متصل به شانه‌ها در قسمت پشت) به هم نزدیک‌تر شوند، ستون فقرات تان را صاف کنید و عقب دهید. اگر نشسته اید، به صندلی تکیه ندهید. برای آنکه فرم کلی بدن تان مشخص‌تر باشد، سعی کنید مایل به دوربین بنشینید.

CZw1ja40nu0x

زاویه‌ی خود را تغییر دهید

مشکل: وقتی طوری می‌نشینید که پاهایتان رو به دوربین قرار می‌گیرد، فرم کلی بدن تان بزرگ و زمخت به نظر می‌رسد. استفاده از یک زاویه‌ی اشتباه می‌تواند باعث شود دست‌ها و پا‌ها کوتاه‌تر از آنچه که واقعاً هستند به نظر برسند.

راه حل: برای حل این مشکل کافی است زاویه‌ی خود را تغییر دهید، به طوری که اندکی مایل به دوربین بنشینید. برای آنکه تصویر پاهایتان با هم یکی نشود و بلندتر و باریک‌تر هم به نظر برسند، یک پا را اندکی بالاتر از پای دیگر قرار دهید.

xlc8b03ABV9j

بالاتنه‌ی خود را بچرخانید

مشکل: اگر بالاتنه‌ی خود را آنقدری که باید رو به دوربین قرار ندهید، شانه‌ها گرد و باریک و کمر پهن‌تر به نظر می‌رسد. به علاوه، این کار باعث می‌شود فرم کلی بدن تان بزرگ به نظر برسد.

راه حل: بهترین کار این است که به شکل سه چهارم رو به دوربین بچرخید. با این کار کمر باریک و بالاتنه پهن‌تر دیده می‌شود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: فرارو 

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان