تست شخصیت / شخصیت شما با آنچه می بینید رابطه دارد ، چه می بینید؟

خط سلامت: تست شخصیت ابزاری برای شناسایی ویژگی های مختلف افراد است. روانشناسان برای آگاهی دقیق از ویژگی های مختلف مراجعان در کنار سایر روش های سنجش، از تست های شخصیت نیز استفاده می کنند.

تست شخصیت / شخصیت شما با آنچه می بینید رابطه دارد ، چه می بینید؟

تست شخصیت به شناسایی ابعاد مختلف وجود انسان کمک می کند. 

به گزارش خط سلامت یک تست شخصیت در صورتی در کارهای بالینی و تحقیقاتی کاربرد دارد که دارایی ویژگی روانسنجی باشد، یعنی اعتبار و روایی آن در طول زمان و درنتیجه پژوهش های متعدد تایید شده باشد. لازم به ذکر است که تمام تست های شخصیت معتبر نیستند و برخی از آن ها صرفا جنبه سرگرمی دارند.

 

تست-شخصیت-شناسی-37

 

تست شخصیت

تست شخصیتی که در این مطلب معرفی می کنیم، از انواع آزمون های شخصیت سرگرم کننده است. بگویید با مشاهده تصویر فوق برای اولین بار، چه چیزی را مشاهده کردید؟

زن

در تحلیل پاسخ شما به تست شخصیت امروز باید بگوییم شما فردی هستید که همیشه سعی میکنید موضع خودتان را تغییر بدهید همیشه تصمیم گرفتن به تنهایی برای شما سخت است لذا نظر دیگران همیشه در تصمیمات شما دخیل است. شما در برخورد با افراد جامعه کمی محتاط هستید از طرد شدن و سوژه شدن در یک جمع متنفر هستید در عین اینکه فردی وفادار و قابل اعتماد هستید ظرفیت هر نوع شوخی و رفتاری را ندارید.

اسب

اما اگر اسب را دیدید نشان می دهد شما فردی هستید که حرف مردم برایتان مهم نیست شما به هیچ عنوان اهل قضاوت کردن دیگران نیستید همیشه منطقی و با برنامه ریزی کار می کنید در هر تصمیم همه جوانب را می سنجید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: مکتوب نامه

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان