تست شخصیت / یک پاکت را انتخاب کنید و بخوانید

خط سلامت: فال و طالع بینی از حیطه روانشناسی زرد محسوب می شوند که معمولا باعث فریب افکار عمومی می شوند اما طرفداران زیادی را در دنیا به خود جلب کرده است.

تست شخصیت / یک پاکت را انتخاب کنید و بخوانید

فال انواع مختلفی دار که در نهایت پیش گویی هایی درباره آینده افراد ارائه می دهد.

به گزارش خط سلامت یکی از انواع فال، فال پاکت است که در این مطلب ذکر شده است.

فال پاکت

فال پاکت از کائنات برای پیشگویی آینده تان استفاده می کند تا اطلاعاتی شخصی به شما بدهد. ابتدا یکی از پاکت نامه ها را انتخاب کنید سپس تفسیر آن را بخوانید:

پاکت 1 : صورتی

کائنات یک جمله حکیمانه برای شما آماده کرده است: "از همه بیاموزید، از کسی تقلید نکنید!" این بدان معنی است که می توانید ایده های جالبی را از دیگران دریافت کنید و از هر موقعیتی که برایتان پیش می آید چیز مفیدی به دست آورید. با این حال، ایجاد یک بت از یک فرد و تلاش برای تبدیل شدن به آنها به هر قیمتی کاملاً اشتباه است. با جمع آوری تکه های دانشی که جهان مرتباً به ما می دهد، ما برای خودمان تلاش می کنیم - تنها و تنها، به سمت خودشکوفایی خود حرکت می کنیم! و با تقلید کامل از دیگری، درون خود و با آن شادی خود را از دست می دهیم.

پاکت 2: سفید

و برای شما کائنات می گوید: "به دنبال بهترین نباشید، به دنبال بهترین باشید!" بسیاری از چیزهایی که ما آنها را از ویژگی های موفقیت در زندگی خود می دانیم برای ما کاملا غیر ضروری هستند. اما ما به تعقیب تجملات ساختگی ادامه می دهیم، زیرا معتقدیم اگر در چشم دیگران موفق به نظر برسیم، در خودمان هم موفق خواهیم بود... با این حال، مردم با دردهای عظیمی روبرو می شوند و متوجه می شوند که هر چیزی که به دست آورده اند، هر آنچه برای آن تلاش کرده اند، به هیچ وجه خوشبختی و آرامش خاطر را به ارمغان نمی آورد و خواسته ها از خودتان همچنان در حال افزایش است. کائنات شما را فرا می خواند که مکث کنید و به آنچه نیاز دارید فکر کنید، نه به اطرافیانتان!

پاکت 3: سرمه ای

کائنات به شما می نویسد: "فقط نظرات دیگران دخالت می کند!" هر فکری که شما را در راه رسیدن به هدف متوقف می کند، به یاد داشته باشید که همه چیز فقط در ذهن شماست. ما از بیرون زیاد به صحبت‌های افراد گوش می‌دهیم و متوجه نمی‌شویم که چگونه ترس‌ها، تردیدها و باورهای مخرب آنها به خودمان تبدیل می‌شود. بنابراین، آنها در حال حاضر در حال پاره کردن و پرتاب کردن به سر ما در مورد مراحل خاص هستند. به این فکر کنید که منبع شک شما کجاست، عقلانی است یا تحمیلی از بیرون؟ شاید آرزوهای شما توسط چیزی غیر از محدودیت ذهن شما مهار نشده باشد؟ برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: سرگرمی روز

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان