روانشناسی شخصیت/ چرا افرادی را که دوست دارید دوست تان ندارند؟

خط سلامت: تست شخصیت دریچه ای به روان افراد باز می کند تا بتوانند معنای پشت رفتارهای خود را بیایند. تست های شخصیت علمی اطلاعات زیادی به شما می دهند.

روانشناسی شخصیت/ چرا افرادی را که دوست دارید دوست تان ندارند؟

تست شخصیت غیر علمی صرفا بر اساس باورها و سنت های رایج شکل گرفته که مبنای درستی ندارند و تحقیقاتی روی آن ها انجام نشده است. 

به گزارش خط سلامت تست شخصیت آویز یکی از تست های سرگرم کننده است که نگاهی جالب به شخصیت شما می اندازد.

تست شخصیت آویز

تست شخصیت آویز را با انتخاب آویز مورد علاقه خود شروع کنید تا نسبت به ویژگی های شخصیتی خود آشنایی پیدا کنید: 

شماره 1

شما ذاتاً خوش اخلاق هستید، بنابراین اگر افرادی که دوستشان دارید شما را دوست ندارند، صرفاً به این دلیل است که فرد مناسبی را انتخاب نکرده اید.

این در واقع اصلاً بد نیست، برعکس، برای شما خوش شانس است. بعد از این تجربیات ناموفق، خیلی چیزها را خواهید فهمید و درس های زیادی خواهید آموخت. صبر کنید تا شانس شما بهبود یابد و کسی بیاید و از احساسات شما قدردانی کند.

شماره 2

شما تمایل دارید شخصی را که دوست دارید کنترل کنید، هاله شما آنقدر قوی است که می تواند هر کسی را تحت تأثیر قرار دهد

اگر زن هستید، این برای رابطه عشقی شما بدتر خواهد بود. به همین دلیل، افرادی که دوستشان دارید ممکن است احساس ناامیدی کنند و سپس به تدریج ناامیدتر شوند. پس از چندین شکست در عشق ، تا حدی از کمبودها و عادات بد خود آگاه خواهید شد. شما باید یاد بگیرید که خود را کنترل کنید تا زندگی عاشقانه شما مطلوب تر شود.

شماره 3

دلیل اینکه شما مردم را دوست دارید اما آنها شما را دوست ندارند این است که شما از نظر آنها بیش از حد رنگ پریده اید

ممکن است در ابتدا دلسوز باشید، اما پس از مدتی آشنایی یا تماس، ممکن است تاثیر بزرگ یا جالبی ایجاد نکنید. افرادی که دوستشان دارید چیز جدیدی می خواهند، در حالی که شما فاقد آن هستید. شما فاقد رمز و راز و غنا هستید..

شماره 4

مردم شما را دوست ندارند زیرا شما نوع آن ها نیستید از ابتدا تا انتها، آن ها به شما اهمیت نمی دهند. شما اغلب دوست دارید افرادی را که ممکن است بسیار متفاوت از شما باشند، دوست داشته باشید که باعث می شود کنار آمدن با آنها غیرممکن باشد. آنها سازگاری یا استانداردهایی را که در شما دارند پیدا نمی کنند، بنابراین از دوست داشتن شما سرباز می زنند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

منبع: سرگرمی روز

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان