تست شخصیت شناسی/ استعدادسنجی با تاریخ تولد

خط سلامت: طالع بینی یکی از مقوله های غیر علمی اما سرگرم کننده برای افراد است که به واسطه آن بتوانند به رازهایی درباره آینده خود دست پیدا کنند.

تست شخصیت شناسی/ استعدادسنجی با تاریخ تولد

طالع بینی از دسته انواع فال ها می باشد که امروزه اسم های مختلفی را به خود گرفته، مانند ستاره شانس، طالع بخت و اقبال و .. که همگی اطلاعاتی سطحی و معمولا غیر واقعی ارائه می دهند  بیشتر جنبه جذب مخاطب دارد.

به گزارش خط سلامت طالع بینی شانس و عدد جادویی مربوط به ماه تولد است که درمورد استعدادهای منحصر به فرد شما مطالبی را ارائه می دهد.

طالع بینی عدد شانس

طالع بینی عدد شانس به صورت زیر محاسبه می شود:

اول از همه، شما باید عدد جادویی که به شما تعلق دارد را محاسبه کنید. این کار را می توان خیلی ساده انجام داد. ابتدا تاریخ تولد خود را بنویسید، به عنوان مثال:  05/10/1352، و سپس به سادگی تمام اعداد را جمع کنید تا به یک عدد برسید. از این عدد چه چیزی می توانید یاد بگیرید؟ با توجه به تاریخ تولدت چه استعدادهایی داری؟ رمزگشایی را با توجه به عددی که در حین محاسبه بدست آورده اید مشاهده کنید.

شماره 1

استعداد شما را می توان مدیریت در شخصیت در نظر گرفت. شما یک سازمان دهنده عالی هستید که می توانید مردم را مجذوب و الهام بخش کارهای بزرگ کنید. اگر بخواهید، همیشه می توانید یک موقعیت مدیریتی را اشغال کنید.

شماره 2

دیپلماسی را می توان استعداد اصلی شما نامید. شما رویکردی نسبت به یک فرد پیدا می کنید حتی اگر او نمی خواهد ارتباط برقرار کند و از جامعه بسته است. همیشه بدانید چه و کجا بگویید، در موقعیت مناسب سکوت کنید و همه درگیری ها را برطرف کنید.

شماره 3

فردی خلاق با تخیل غنی هستید و این استعداد شماست. خلاقیت نقطه قوت شماست و در اینجا می توانید بدون محدودیت پیشرفت کنید. شما تبدیل به یک بازیگر یا نویسنده فوق العاده خواهید شد زیرا می دانید چگونه از زندگی لذت ببرید.

شماره 4

همیشه عملی و متمرکز هستید، می دانید چگونه به هر چیز کوچک توجه کنید. این ویژگی شخصیتی را می توان استعداد نیز نامید. با قضاوت بر اساس تعداد کاهش یافته، بهتر است شما در بخش مالی کار کنید یا کار باید مربوط به ساخت و ساز باشد.

شماره 5

کنجکاوی و انرژی به شما این امکان را می دهد که ناشناخته ها را کشف کنید و عشق به علم را نشان دهید. عدد دریافتی شما نشان دهنده موفقیت شماست و بهتر است استعدادهای خود را در زمینه علمی نشان دهید.

شماره 6

استعدادهای اصلی شما ویژگی های حیاتی شخصیت مانند وفاداری و وظیفه هستند. به احتمال زیاد، شما یک دکتر یا معلم فوق العاده هستید. شما عاشق کمک به مردم هستید؛ این را می توان معنای زندگی شما نامید.

شماره 7

افراد با شماره هفت استعدادهای زیادی دارند. اولاً، آنها افراد بسیار باهوشی هستند که نه تنها قادر به درک ماهیت و معنای آنچه در حال رخ دادن است، هستند، بلکه انرژی ناشی از مردم را نیز جذب می کنند. توانایی های آنها در علم، ادراک فراحسی یا خلاقیت مفید خواهد بود.

شماره 8

پشتکار و استقامت همیشه در زندگی به شما کمک می کند، درست مثل اطرافیانتان. استعداد شما در یافتن راهی برای خروج از هر موقعیت دشواری است. به احتمال زیاد، مسیر شما مستقیماً به سمت ورزش است، جایی که می توانید تمام توانایی های خود را نشان دهید.

شماره 9

خلاقیت استعداد شماست. شما ذاتاً فردی زیبارو و حساس هستید که تقریباً همه راه‌های این دنیا برای شما باز است. اما احتمال زیادی وجود دارد که ترجیح دهید مسیر خلاقیت را برای خود انتخاب کنید. این می تواند یک بازیگری، حرفه موسیقی یا نقاشی باشد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: سرگرمی روز

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان