طرز تهیه پرطرفدارترین فینگر فود ایران در خانه / فوری و اقتصادی

خط سلامت: فینگر فودها غذاهای سریع و کوچک برای انواع مجالس و مهمانی ها می باشد که به چیدمان میز غذا تازگی و زیبایی می بخشد.

طرز تهیه پرطرفدارترین فینگر فود ایران در خانه / فوری و اقتصادی

فینگر فود ها با انواع نان ها و قالب های مختلف و همچنین با مواد غذایی گوناگون تهیه می شوند.

به گزارش خط سلامت طرز فینگر فود پیراشکی در این مطلب آورده شده است.

فینگر فود سوسیس

فینگر فود ها به عنوان یک غذای اصلی یا پیش غذا تعریف می شوند. این مدل از غذا ها یکی از شاخه های هنر آشپزی می باشند که علاقمندان بسیاری را به خود جذب نموده اند. پیراشکی سوسیس یکی از انواع فینگر فود ها می باشد. با مطالعه طرز تهیه پیراشکی سوسیس شما می توانید خودتان در منزل بصورت خانگی این فینگر فود خوشمزه را تهیه نمایید.

زمان آماده سازی 20 عدد : 60 دقیقه

زمان پخت: 20 دقیقه

مواد لازم

سس مایونز: 1 قاشق غذاخوری 

کره: 1 قاشق غذاخوری 

عصاره مرغ: 1 قاشق غذاخوری 

تخم مرغ: 1 عدد

پودر سوخاری: 1 قاشق غذاخوری 

فلفل آسیاب شده: 1 قاشق چای خوری 

خمیر پیراشکی آماده: 600 گرم 

 سوسیس: 10 عدد

دستور تهیه

در یک کاسه سس مایونز، عصاره مرغ، تخم مرغ و فلفل را باهم مخلوط کرده و هم بزنید. سوسیس ها را به مواد داخل ظرف اضافه کنید و روی آن را با یک پلاستیک بپوشانید و به مدت 1 الی 2 ساعت آن را در یخچال قرار دهید. خمیر پیراشکی را به 20 قسمت 30 گرمی تقسیم کنید. خمیر ها را ورز دهید و بصورت رشته های 10-15 سانتی درآورید.مرحله چهارم

یک سوسیس را بردارید و آن را در پودر سوخاری غلط دهید تا کاملا پودر سوخاری را به خود بگیرد. سپس خمیر هایی که در مرحله قبل آماده کردید به صورت نازک دور آن بپیچید.

کره را داخل یک تابه  بریزید و اجازه دهید بر روی حرارت ملایم ذوب شود. سپس سوسیس ها را داخل تابه سرخ کنید تا رنگ آن طلایی مایل به قهوه ای شود. پیراشکی ها را از روغن جدا کرده و آن را بصورت گرم سرو کنید.

بعد از اضافه کردن سوسیس به باقی مواد، بهتر است آن را به مدت یک شبانه روز داخل یخچال نگداری کنید تا سوسیس ها کاملا طعم دار شوند. خمیر پیراشکی را می توانید بستگی به اندازه سوسیس پهن تر و نازک تر کنید تا لایه ضخیمی بر روی سوسیس ایجاد نشود. بهتر است بعد از پیچیدن خمیر دور سوسیس ها دوباره آن را داخل یک ظرف مناسب گذاشته و روی آن را با پارچه بپوشانید تا خمیر کمی پف کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع:برترین ها

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان