شیوه ای جهانی برای جوانی پوست/ با آب درمانی به این شیوه پیری پوست به تعویق می افتد

خط سلامت: آب درمانی به شیوه ژاپنی ها پوست را زیبا و شفاف می کند و می تواند شیوه ای مفید برای کاهش چین و چروک و دیرتر پیر شدن پوست باشد.

شیوه ای جهانی برای جوانی پوست/ با آب درمانی به این شیوه پیری پوست به تعویق می افتد

آب درمانی ژاپنی  پوست را زیبا و شفاف می کند و شیوه مفیدی برای کاهش چین و چروک و  پیر ی پوست باشد.

آب درمانی ژاپنی چه روشی است

 

آب درمانی ژاپنی یک تمرین سلامتی است که شامل نوشیدن چند لیوان آب است که در دمای اتاق نگه داری شده است.

به گزارش خط سلامت  فرد باید هر روز صبح از خواب بیدار می شود چهار تا پنج لیوان آب با دمای اتاق را قبل از مسواک زدن و 45 دقیقه قبل از صبحانه بنوشد. همچنین باید در طول وعده های غذایی پس از 15 دقیقه از  غذا آب نوشیده شود و حداقل 2 ساعت زمان داده شود و بعد دوباره چیزی خورده شود..

آب درمانی ژاپنی چگونه موثر است

آب درمانی ژاپنی بر این باور متمرکز است که رعایت شیوه های خاص مصرف آب، به ویژه صبح ها قبل از غذا خوردن، علی رغم نداشتن پشتوانه علمی قوی، فواید سلامتی مختلفی دارد. 

آب درمانی ژاپنی می تواند به هیدراتاسیون صبحگاهی، فعال کردن عملکردهای بدن و شروع فرآیندهای متابولیک کمک کند. علاوه بر این، تصور می‌شود که همگام‌سازی زمان‌بندی غذا و آب، پاکسازی روده را تسهیل می‌کند و به طور بالقوه به بهبود شرایط سلامتی خاص کمک می‌کند.

فوایدآب درمانی ژاپنی برای سلامت پوست 

ترکیب آب درمانی ژاپنی به طور بالقوه می تواند متابولیسم را افزایش دهد و به مدیریت وزن کمک کند زیرا مصرف آب با معده خالی به فرآیند سم زدایی طبیعی بدن با از بین بردن سموم کمک می کند.

با پاکسازی و آماده کردن معده برای دریافت غذای روزانه، هضم را بهبود می‌بخشد و با شروع هیدراتاسیون و عملکردهای بدن، سطح انرژی را افزایش می‌دهد.

آب درمانی ژاپنی ممکن است تأثیر مثبتی بر سلامت پوست داشته باشد، به شفاف‌تر شدن چهره، تنظیم حرکات روده، جلوگیری از یبوست و به طور بالقوه متعادل کردن سطح pH بدن کمک کند.

هیدراتاسیون کافی از این روتین همچنین به نفع عملکرد مغز، سطح انرژی و فشار خون است و می تواند به جلوگیری از سردرد، یبوست و سنگ کلیه کمک کند.

 

شیوه آب درمانی ژاپنی 

صبح به محض بیدار شدن حداقل چهار تا شش لیوان آب بنوشید.

حجم هر لیوان 160 تا 200 میلی لیتر و با معده خالی باید باشد.

 آب باید در دمای اتاق باشد. پس از مصرف آب دندان های خود را مسواک بزنید.

تا 45 دقیقه چیزی نخورید.

بین هر وعده غذایی که در طول روز می خورید فاصله دو ساعته داشته باشید. همچنین در این دو ساعت از خوردن و آشامیدن خودداری کنید. به عنوان مثال، صبحانه، ناهار، شام و میان وعده های عصر خود را در عرض 15 دقیقه میل کنید و سپس تا دو ساعت آینده از خوردن و آشامیدن خودداری کنید.

 

عوارض آب درمانی ژاپنی

هیدراتاسیون بیش از حد، که با مصرف بیش از حد آب در یک بازه زمانی کوتاه مشخص می شود، می تواند منجر به هیپوناترمی، اختلال در تعادل الکترولیت ها و ایجاد علائمی مانند حالت تهوع، سردرد و در موارد شدید تشنج شود.

برای برخی، نوشیدن بیش از حد آب یا هیدراتاسیون بیش از حد با معده خالی ممکن است باعث ناراحتی شود و منجر به نفخ یا حالت تهوع شود. علاوه بر این، عدم تعادل در الکترولیت ها به دلیل مصرف بیش از حد آب بدون دریافت الکترولیت مناسب می تواند رخ دهد. افزایش تکرر ادرار نیز می تواند باعث ناراحتی در مصرف آب قابل توجه شود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان