نجات معجزه‌آسا زن ۸۹ ساله، پس از ۵ روز گم‌ شدن در آلپ زنده پیدا شد+ آلبوم عکس

خط سلامت: زن۸۹ ساله ایتالیایی هنگام کوهنوردی در ارتفاعات آلپ، زمین خورد و چند دنده‌اش شکست و ۵ روز در کوهستان باقی ماند.

نجات معجزه‌آسا زن ۸۹ ساله، پس از ۵ روز گم‌ شدن در آلپ زنده پیدا شد+ آلبوم عکس

جوزپینا باردلی، ۸۹ ساله، همراه پسرش سرژیو به جنگل‌های اطراف کوه «پاسا دلا فورکورا» نزدیک دریاچه ماجیوره رفت تا به رسم قدیمی خود قارچ بچیند. اما در حین چیدن قارچ، از پسرش دور شد و ناگهان به داخل گودالی به عمق ۶ متر سقوط کرد و چند دنده‌اش شکست.

به گزارش خط سلامت سرژیو با نگرانی و هرچه توان داشت به جستجوی مادر پرداخت، اما نتوانست او را پیدا کند و در نهایت با تیم امداد و نجات کوهستان تماس گرفت. جستجو برای پیدا کردن جوزپینا پنج روز طول کشید، تا اینکه سرانجام نیروهای امداد او را زنده یافتند و به سرعت به بیمارستان منتقل کردند.

در این مدت، جوزپینا که از دوران جوانی‌اش کوهنوردی کرده و با محیط کوهستان به خوبی آشنا بود، با استفاده از گیاهان، محلی برای استراحت ساخت و از آب گودال‌ها برای رفع تشنگی استفاده کرد. او صدای گروه امداد را چند بار شنیده و تلاش کرده بود تا آنها را متوجه خود کند، اما صدایش به گوش آن‌ها نرسید.

در این روزهای سخت، حتی روباه‌هایی به او نزدیک شدند، اما جوزپینا که می‌دانست چگونه با طبیعت سازگار شود، با آرامش با آنها برخورد کرد و آنها نیز به آرامی از او دور شدند.

پسر دیگر جوزپینا، روبرتو، می‌گوید: "مادرم از آن دسته افرادی است که هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی او را بگیرد. او برای زندگی در کوهستان آفریده شده و روحیه‌اش به‌طرز شگفت‌انگیزی قدرتمند است."

6089128

 

6089129

 

6089131

 
برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان