درخشش دانش‌آموزان ایرانی در مسابقات جهانی علوم و اختراعات آمریکا + 8 مدال کاروان ایران

خط سلامت: مسابقات جهانی علوم و اختراعات آمریکا ۲۰۲۴ با حمایت سازمان‌های بزرگ علمی و تحقیقاتی جهان و همچنین شرکت‌های گوگل و مایکروسافت به مدت ۴ روز برگزار شد که با موفقیت و کسب ۸ مدال رنگارنگ شامل ۲ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز دانش آموزان ایرانی همراه بود.

درخشش دانش‌آموزان ایرانی در مسابقات جهانی علوم و اختراعات آمریکا + 8 مدال کاروان ایران

این دوره از مسابقات جهانی علوم و اختراعات آمریکا (۲۰۲۴) با حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر از ۳۴ کشور جهان در ۱۲ رشته و به میزبانی دانشگاه ویرجینیا برگزار شد.

به گزارش خط سلامت مهدی رشیدی جهان سرپرست تیم‌های علمی دانش‌آموزان ایرانی با اشاره به حضور ۱۷ دانش‌آموز مخترع ایرانی در قالب ۸ تیم به صورت غیرحضوری در مسابقات جهانی علوم و اختراعات آمریکا ۲۰۲۴ گفت: مسابقات جهانی علوم و اختراعات آمریکا ۲۰۲۴ به میزبانی دانشگاه ویرجینیا در تاریخ ۲۱ لغایت ۲۴ آگوست (۳۱ مرداد لغایت ۳ شهریور) به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شد.

 وی گفت: مسابقات جهانی علوم و اختراعات آمریکا ۲۰۲۴ با حمایت سازمان‌های بزرگ علمی و تحقیقاتی جهان و همچنین شرکت‌های گوگل و مایکروسافت به مدت ۴ روز برگزار شد که با موفقیت و کسب ۸ مدال رنگارنگ شامل ۲ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز دانش آموزان ایرانی همراه بود.

627456_493

۲ مدال طلا در الکترونیک و مواد

سرپرست تیم‌های علمی دانش‌آموزان ایرانی افزود: ۲ طلای ایران از مسابقات جهانی علوم و اختراعات آمریکا را تیم‌های متشکل از امیرعلی دادخواه و محمدحسین بهرامی در رشته الکترونیک و امیرحسین منافی در رشته علم مواد کسب کردند.

۳ مدال نقره در رباتیک، الکترونیک و زیست‌فناوری

رشیدی جهان اضافه کرد: تیم متشکل از آرشان حاج‌مالی و آرین عسگری در رشته رباتیک، تیم متشکل از ایلیا رضازاده و پادرا قزوینیان در رشته الکترونیک، و تیم یک نفره پرهام عرب‌زاده در رشته زیست‌فناوری، ۳ مدال نقره ایران را از این مسابقات کسب نمودند.

۳ مدال برنز در حفاظت محیط زیست، مکاترونیک و الکترونیک

وی ادامه داد: تیم‌های ایرانی که موفق به کسب ۳ مدال برنز این دوره از مسابقات جهانی علوم و اختراعات آمریکا شدند عبارتند از: تیم ۵ نفره متشکل از آرتین رادمتین، آران صوفی‌زاده، باران بهمن، باران درخشنده و نیکی ابطحی از مجتمع آموزشی واله در رشته حفاظت محیط زیست – تیم متشکل از مهراد فریدی و ایلیا حاجی در رشته مکاترونیک و تیم ۲ نفره متشکل از امیرمحمد کاظمیان و آرمین توحید اصل در رشته الکترونیک.

منبع: فرارو
برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان