روانشناسی شخصیت سارقان خشن + فیلم کتک خوردن خفت گیر ها

خط سلامت: سرقت خشن ،خفت گیری و دزدی به قربانیان آسیب های روانی وارد می کند و این آسیب ها در پاره ای از موارد به صورت بیماری های روانی بر جا می ماند.

روانشناسی شخصیت سارقان خشن + فیلم کتک خوردن خفت گیر ها

ارتکاب بسیاری از  سرقت خشن با پرخاشگری مرتبط است . پرخاشگری در روانشناسی به عنوان رفتار یا عملی تلقی می شود که هدف آن ایجاد آسیب جسمی یا روانی یا تخریب به یک انسان است. تمایل فرد به پرخاشگری به عنوان جنبه منفی تعیین می شود.

به گزارش خط سلامت در حالی که اثرات کوتاه‌مدت سرقت خشن می‌تواند شدید باشد، اکثر مردم آسیب طولانی‌مدتی را متحمل نمی‌شوند. گاهی اوقات، افراد دچار مشکلات طولانی مدتی مانند افسردگی یا بیماری‌های مرتبط با اضطراب می‌شوند و تعداد کمی از افراد پس از یک جنایت واکنش شدید و طولانی‌مدتی دارند که به عنوان اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) شناخته می‌شود.

گاهی اوقات کودکان پس از تجربه ضربه های روحی، سوء استفاده یا بی توجهی در دوران کودکی، دزدی می کنند . دزدی اغلب با دروغگویی و بی صداقتی همراه است. 

خفت گیری و دزدی جزو کارهای غیراخلاقی است که امنیت را در جامعه به خطر می اندازد. فاکتور های مختلفی در این کار دخیل هستند.خفت گیری و دزدی کاری غیرقانونی است. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان