دزد معروف خیابان استاد معین تهران با کلاه قیمتی اش جولان می دهد + عکس

خط سلامت: ویدئویی از سرقت گوشی توسط یک سارق ناشناس در مقابل خودپرداز بانک صادرات به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. پس از آن، ویدئوهای دیگری از سرقت‌های مشابه توسط همین فرد در مناطق مختلف تهران منتشر شد. نکته قابل توجه، کلاه گران قیمت این سارق بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

دزد معروف خیابان استاد معین تهران با کلاه قیمتی اش جولان می دهد + عکس

ویدئویی از سرقت گوشی توسط یک سارق ناشناس در مقابل خودپرداز بانک صادرات به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. پس از آن، ویدئوهای دیگری از سرقت‌های مشابه توسط همین فرد در مناطق مختلف تهران منتشر شد.

به گزارش خط سلامت نکته قابل توجه در ویدئوها مربوط به این سارق موبایل که به " سارق خیابان استاد معین " معروف است، کلاه گران قیمت این سارق است که توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

در ۱ تیر ۱۴۰۲ فردی ویدئویی توسط همین سارق ارسال کرده بود با این تفاوت که اینبار، سارقِ خیابان استاد معین، محله گیشای تهران را برای سرقت گوشی انتخاب کرده بود.

در ادامه روز جمعه (دو روز پیش) ویدئوی دیگری را از سرقت گوشی توسط این سارق در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی واقع در محله یوسف‌آباد تهران منتشر کردند و تنها ساعاتی بعد، ویدئوی چهارم او در حین سرقت گوشی در خیابان دماوند هم منتشر شد!

کاربران فضای مجازی کلاه سارق معروف را جستجو کردند و به قیمت بالای کلاه این سارق رسیدند، گویا این کلاه  ۴۹۰،۰۰۰  تومان است.

3.png

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان