7 ماده غذایی که تقریباً کالری ندارند + فیلم

خط سلامت :اگر سعی می کنید کل کالری دریافتی خود را کاهش دهید، ورزش کردن باعث کاهش چربی بدن می شود همچنین خوردن غذاهای کم کالری بیشتر، مانند میوه ها و سبزیجات خاص، یک راه اساسی برای رسیدن به این هدف است.

7 ماده غذایی که تقریباً کالری ندارند + فیلم

در این ویدیو، برخی از غذاهایی را که قطعاً می‌خواهید در رژیم غذایی خود، در الگوی غذایی خود بگنجانید را می گوییم.، زیرا کالری آنها تقریباً صفر است.

شماره یک: سیب

به گزارش خط سلامت یک سیب با اندازه متوسط کمی بیش از 50 کالری دارد. به یاد داشته باشید، یک زن به طور متوسط ​ حدود 2000 کالری در روز برای حفظ وزن خود نیاز دارد. از آنجایی که بدن شما مجبور است برای هضم سیب انرژی بسوزاند، مقدار خالص کالری که سیب تامین می‌کند احتمالاً حتی کمتر از آن است.

شماره دو: آروگولا وبیبی اسفناج

این سبزی از نوع برگ سبز فلفلی است و اساسا کالری آن صفر است. نصف فنجان یا یک وعده 10 گرمی به نظر من سه کالری است. بیبی اسفناج هم تقریبا همینطوره.

شماره سه: چغندر

چغندر سبزیجات ریشه ای هستندکه معمولا رنگ قرمز یا بنفش تیره دارند. آنها حاوی تنها 59 کالری در هر فنجان یا 136 گرم  و 13 درصد از نیاز روزانه شما به پتاسیم مربوط هستند چغندر برای کسانی که فشار خون بالا دارند عالی است.

شماره چهار: هویج

یک هویج متوسط ​​تنها 25 کالری دارد و حاوی 400 درصد نیاز روزانه شما به ویتامین A است بنابراین، من واقعا متعجبم که مردم هویج خام را به عنوان یک میان وعده ساده در طول روز نمی خورند. منظورم این است که آنها ارزان هستند، آنها قابل حمل هستند، آنها واقعاً مغذی هستند، طعم بسیار خوبی دارند و تقریباً کالری ندارند.

شماره پنج: کلم بروکسل

چه آنها را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید، آنها واقعاً مغذی هستند و واقعاً کالری کمی دارند. آنها شبیه کلم های کوچک هستند و می توان آنها را به صورت خام یا پخته خورد، اگرچه من کسی را نمی شناسم که آنها را خام بخورد. آنها واقعاً کالری کمی دارند. آنها 38 کالری در هر فنجان یا 88 گرم دارند.

شماره شش: توت فرنگی

یک فنجان توت فرنگی یا 150 گرم آن کمتر از 50 کالری دارد. اگر توت فرنگی تازه خیلی گران است یا در دسترس شما نیست، مقداری منجمد بخرید، آن را به خانه ببرید، مقداری را در یک کاسه بگذارید، آن را در مایکروویو قرار دهید تا خوب و داغ شود. مقداری ماست یونانی بگیرید و به کاسه اضافه کنید و حالا یک دسر سرد و گرم خوشمزه و سالم دارید.

شماره هفت: خیار

از آنجایی که خیارها عمدتاً آب هستند، واقعاً کالری کمی دارند. در واقع، یک نصف فنجان حاوی هشت کالری است. درست مانند هویج خام، اینها میان وعده عالی هستند.

در نتیجه میوه ها و سبزیجات بیشتری را در الگوی غذایی روزانه خود بگنجانید.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان