فیلم/ چای خوردن با معده خالی اول صبح عوارض دارد

خط سلامت :قبل از نوشیدن چای با معده خالی کمی تامل کنید تا از خطرات آن جلوگیری کنید.

فیلم/ چای خوردن با معده خالی اول صبح عوارض دارد

به گزارش خط سلامت ، وقتی شب‌ها خوب می‌خوابید و صبح‌ها از خواب بیدار می‌شوید، انرژی بدنتان کم است. در چنین شرایطی اولین کاری که بسیاری از مردم انجام می دهند نوشیدن یک فنجان چای است.

در کشورهای مختلف صبح ها انواع مختلفی از چای می نوشند – چای سیاه، چای گیاهی، چای شیر و چای سبز که از محبوب ترین انواع چای هستند.

امروز قصد داریم توضیح دهیم که چرا این یک عادت ناسالم است.

وقتی چیزی را با معده خالی می خورید، بدن شما سعی می کند به سرعت آن را هضم کند، زیرا به انرژی نیاز دارد. شیره های گوارشی برای هضم چای ترشح می شود.شیره های گوارشی و چای داغ در داخل معده با هم مخلوط می شوند و مایعی را تشکیل می دهند که PH بسیار پایینی دارد.

این به آرامی پوشش داخلی معده شما را تخریب می کند این می تواند زخم معده ایجاد کند و مکان مناسبی برای استقرار باکتری هایی مانند هلیکوباکتر پیلوری است. اکنون، چون بدن شما به انرژی نیاز دارد، سعی می کند مواد مغذی را از پوشش معده که حاوی رگ های خونی کوچک است جذب کند. این باعث کاهش pH خون می شود.

وقتی این کار را هر روز انجام می دهید می تواند منجر به پایین آمدن دائمی pH خون شما شود. این وضعیت اسیدوز نامیده می شود. این حالت می تواند باعث مشکلات شدید در کلیه ها و کبد شود که منجر به بیماری های سبک زندگی مانند سنگ کیسه صفرا، واریکوسل و میگرن می شود.

هر بار که می خواهید چای بنوشید، فقط یک ماده غذایی پخته همراه آن بخورید. شناخت بدنتان به شما کمک می کند تا زندگی طولانی و سالمی داشته باشید.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان