فیلم / این 8 مورد روح شما را آزار می دهد!

خط سلامت : وقتی قرار است رازی را حفظ کنید و بار آن را به دوش بکشید یا این که کاری را بکنید که خلاف میل باطنی شماست و یا کسی را دوست داشته اید که شما را دوست نداشته باشد، اینها می تواند روح شما را آزار داده و در زندگی شما تاٍثیر منفی بگذارد. در این مطلب به 8 هشت مورد اشاره می شود که روح شما را به درد می آورد.

فیلم / این 8 مورد روح شما را آزار می دهد!

تا به حال آنقدر احساس ناراحتی کرده اید که به نظر برسد در تمام جنبه های زندگی شما نفوذ کند؟ این نوع ناراحتی را می توان به عنوان داشتن روح دردناک توصیف کرد.

به گزارش خط سلامت ، شما ممکن است روح را به عنوان بخش معنوی آنچه هستید تصور کنید، جوهر درونی وجود شما.درد عاطفی که از آن رنج می برید، گاهی می تواند آنقدر شدید باشد که احساس کنید روحتان درد می کند. بنابراین در اینجا هشت مورد وجود دارد که روح شما را به درد می آورد.

شماره یک: باید یک راز تاریک را حفظ کرد

آیا تا به حال رازی را از کسی که دوستش دارید پنهان کرده اید؟ شاید این دروغی باشد که باید با آن همراه شوید یا شایعاتی را که در مورد آن شنیده اید، اما نمی توانید بگویید و می ترسید که به دوستانتان آسیب برساند.

طبق یک مقاله علمی آمریکایی در سال 2019، حفظ اسرار برای سطح شادی و سلامت جسمانی شما مضر است زیرا بار حفظ اسرار و سکوت در مورد آنها می تواند بر دوش شما سنگینی کند. بسته به راز، استرس ناشی از آن ممکن است به سلامت کلی شما آسیب برساند.

شماره دو: نداشتن اعتماد به نفس

آیا گاهی اوقات احساس می کنید که به اندازه کافی خوب نیستید؟ فقدان اعتماد به نفس زمانی می تواند مشکل ساز شود که شروع به تأثیرگذاری بر همه جنبه های زندگی شما کند. شاید ارتقای شغلی خود را به خاطر شخص دیگری از دست دادید زیرا او در مورد ایده های خود صحبت کرد و شما این کار را نکردید. این احساس که شما کافی نیستید ممکن است آنقدر عمیق شود که روح شما را تحت تأثیر قرار دهد.

شماره سه: عشق نافرجام

آیا تا به حال کسی را دوست داشته اید که شما را دوست نداشته باشد؟ وقتی آنها احساسات متقابل شما را درک نمی کنند، ممکن است احساس افسردگی و ناامیدی کنید تا شرایط خود را تغییر دهید. این درد ناتوانی در انجام هر کاری در مورد موقعیت خود ممکن است آنقدر آزار دهنده باشد که آن را در روح خود احساس کنید.

شماره چهار: خستگی مزمن

آیا تا به حال احساس کرده اید که واقعاً و کاملاً خستگی شما از بدنتان خارج شده است؟ ممکن است شما بیش از حد کار کرده باشید یا اخیراً خوب نخوابیده باشید. شاید این خستگی ذهنی ناشی از اضطراب، عدم اطمینان یا ترس باشد. چه جسمی و چه روانی، این نوع خستگی که در آن انرژی، خواب یا آرامش ذهنی مورد نیاز خود را دریافت نمی‌کنید، می‌تواند به یک درد در روح شما تبدیل شود.

شماره پنج: باید به اجبار عملی انجام بدهید یا خلاف میل باطنی خود ظاهر شوید

آیا تا به حال سعی کرده اید در گروه خاصی قرار بگیرید که با آنها اشتراک کمی داشتید؟ شاید سعی کرده‌اید با بچه‌های محبوب مدرسه‌تان معاشرت کنید، یا مجبور شده‌اید در محل کارتان به پای مدیریت بنشینید. در هر صورت، نیاز به حفظ شخصیت خاصی در مقابل دیگران می‌تواند خسته‌کننده و آزاردهنده باشد. ممکن است احساس کنید که دائماً روی پوست تخم مرغ راه می روید و نمی توانید در بدن خود استراحت کنید.

شماره شش: سوء تفاهم

آیا احساس انزوا یا غمگینی کرده اید وقتی که به نظر می رسد هیچ کس متوجه نمی شود که در حال عبور از آن هستید؟ ارتباط انسانی و احساس درک شاید مهمتر از آن چیزی است که شما ممکن است تصور کنید. درک متقابل و مراقبت مهم است.بدون آن، ممکن است در نهایت با احساس دردناک روحی دچار شوید که دچار سوء تفاهم شده اید و در افکار و احساسات خود تنها هستید.

شماره هفت: یک محیط نابسامان

آیا وسایل شما همیشه در همه جا پراکنده هستند؟ گذراندن بیش از حد طولانی در یک مکان یا موقعیتی که هرج و مرج و نامرتب است می تواند شما را متضرر کند. ممکن است استرس ناشی از ندانستن شرایط یا احساس ناراحتی در محیط شما باشد.در حالی که گفتن "فقط مرتب کن" آسان است، اما می تواند دشوار باشد،به خصوص آنهایی که با سلامت روان خود دست و پنجه نرم می کنند تمیز نگه داشتن اتاق ها یا خانه هایشان. این می تواند به یک چرخه تبدیل شود زیرا محیط نامنظم ممکن است تنها به تشدید علائم آنها کمک کند.

 شماره هشت: پتانسیل هدر رفته

آیا تا به حال پیدا کرده اید که بگویید: "امروز می توانست عالی باشد اگر من این کار را انجام می دادم؟" یا "اگر این کار را می کردم می توانستم موفق تر باشم؟" این نوع خاصی از درد است که می تواند کارهایی را که انجام نداده اید یا به دست نیاورده اید به شما یادآوری کند. احساس می کنید که هرگز نمی توانید کافی باشید یا به چیزی بسنده کنید. شاید دلیل دیگری برای درد روح شما باشد. اما آیا می توانم رازی را به شما بگویم؟ الان کافی هستی و هیچ وقت برای شروع دیر نیست.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان