از اوایل هفتهٔ بعد هوا خنک‌تر می‌شود

خط سلامت: از هفته آینده هوای کشور خنک‌تر می‌شود. به گفته رئیس مرکز ملی اقلیم هواشناسی، تا سه‌شنبه هوا گرم باقی می‌ماند، اما از آن پس با نفوذ جریان‌های شمالی، به ویژه در سواحل شمالی، شاهد کاهش دما خواهیم بود. از روزهای ۲۴ و ۲۵ مرداد، افت محسوسی در دما رخ خواهد داد. در تهران نیز از چهارشنبه به بعد هوای خنک‌تری را تجربه خواهیم کرد.

از اوایل هفتهٔ بعد هوا خنک‌تر می‌شود

رئیس مرکز ملی اقلیم هواشناسی خبر از کاهش دما در هفته آینده داد.

به گزارش خط سلامت، بر اساس پیش‌بینی‌ها، تا سه‌شنبه هوا گرم خواهد بود، اما از این تاریخ به بعد، به ویژه در سواحل شمالی کشور، با نفوذ جریان‌های خنک، دما کاهش می‌یابد. در تهران نیز از چهارشنبه، هوای گرم جای خود را به هوای خنک‌تر خواهد داد. البته، در برخی مناطق کشور همچنان دمای هوا در محدوده ۴۰ تا ۴۲ درجه سانتی‌گراد باقی خواهد ماند.

رئیس مرکز ملی اقلیم هواشناسی گفت: تا سه‌شنبه گرما زیاد وجود دارد اما از سه‌شنبه به بعد سواحل شمالی با نفوذ جریان‌های شمالی خنک‌تر می‌شود. از روز ۲۴ و ۲۵ مرداد افت نسبی دما را خواهیم داشت.

برای تهران تا روز چهارشنبه همین وضعیت گرما هست. پنج‌شنبه می‌توانیم منتظر خنک‌شدن هوا باشیم.

دمای بیشینهٔ این روز‌ها ۴۰ تا ۴۲ است. امروز و فردا در همین درجه خواهند بود و از روز سه‌شنبه در حد ۱ تا ۲ درجه افت دما خواهیم داشت. هوای خنک‌تر را در اواخر هفته و اوایل هفتهٔ آینده خواهیم داشت.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان