6 نکته برای جلوگیری از عرق کردن لب بالا

خط سلامت: آیا لب بالایی شما در تابستان عرق می کند؟ نکاتی برای کمک به شما در این زمینه داریم

6 نکته برای جلوگیری از عرق کردن لب بالا

در برخی از آن روزهای گرم لب بالا یی واقعاً عرق می‌کند و فقط امیدوار هستید که کسی نتواند آن را ببیند. این دقیقاً باعث می شود  احساس زیبایی نکنیم.

 با این شش نکته مفید به افرادی که لب بالایی شان واقعاً در تابستان عرق می‌کند کمک خواهیم کرد. 

 کرم روز

به گزارش خط سلامت کرم روز برای پوست مفید است اما گرما را نیز حفظ می کند. سعی کنید مطمئن شوید در جاهایی که سریع عرق می‌کنند (مانند لب بالایی) زیاد کرم نمالید.

با انجام این کار، از ایجاد یک لایه گرم اضافی جلوگیری می کنید و لب شما با سرعت کمتری عرق می کند. در مورد ضد آفتاب هم همینطور. از ضدآفتاب استفاده کنید، اما در نقاطی که عرق می کنند زیاد استفاده نکنید.

 آرام باشید

استرس باعث می شود عرق کنید. سعی کنید به یاد داشته باشید که همه عرق می کنند.  هر کسی که عرق می کند احساس ناراحتی می کند. بنابراین، شما تنها نیستید و چیزی برای نگرانی وجود ندارد. عرق کردن بسیار طبیعی است. به محض اینکه آرام شدید، متوجه خواهید شد عرق کردن لب بالایی شما خیلی سریع کمتر عرق می کند.

 آرایش

با استفاده از یک لایه آرایش روی صورت، پوست شما برای از بین بردن گرمای بدن با مشکل بیشتری مواجه می شود. بنابراین، هنگامی که هوا گرم است، صورت خود را با لایه ای ضخیم از فونداسیون نپوشانید زیرا این دقیقاً همان چیزی است که باعث ایجاد عرق روی لب شما می شود. 

محصولات ضد تعریق

انواع محصولاتی وجود دارد که می توانید روی لب بالایی بمالید، اما بروشور بسته را بخوانید زیرا ممکن است همه محصولات برای صورت شما مناسب نباشند.

انتخاب لباس

عرق کردن لب بالا فقط به دلیل گرمای اطراف صورت نیست. وقتی کل بدن کمی خنک تر است، سبیل های عرق کرده با سرعت کمتری ظاهر می شوند. برای جلوگیری از ظاهر شدن این عرق، بهتر است از پارچه های روشن و همچنین رنگ های روشن استفاده کنید. سعی کنید از پارچه هایی مانند پنبه، کتان و ابریشم استفاده کنید.

مراجعه به دکتر

آیا واقعاً با تعریق بیش از حد دست و پنجه نرم می کنید آیا این روی زندگی روزمره شما تأثیر می گذارد؟ به پزشک خود مراجعه کنید زیرا آنها احتمالاً می توانند قرص هایی را برای مقابله با تعریق زیاد تجویز کنند بنابراین، اگر چیزی بیشتر از عرق کردن لب بالایی در دمای بالا وجود دارد، به پزشک خود مراجعه کنید.  برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان