4 راه برای مقابله با چین و چروک و روشن کردن پوست

خط سلامت: مراقبت های پوستی به حفظ لطافت و شادابی پوست کمک می کنند تا از پیری زودرس پوست جلوگیری شود.

4 راه برای مقابله با چین و چروک و روشن کردن پوست

مراقبت های پوستی شامل استفاده از انواع محصولات مختص پوست هستند تا درخشش و شادابی بیشتری ایجاد کنند.

به گزارش خط سلامت استفاده از راهکار های مراقبت پوستی به ارتجاعی شدن پوست و جلوگیری از خشکی پوست کمک می کند.

مراقبت های پوستی

مراقبت هایی پوستی باعث افزایش سلامت پوست و کمرنگ شدن چین و چروک ها می شود. استفاده از محصولات مراقبت از پوست برای داشتن پوستی درخشان  به معنای کشف راه های عملی برای کمک به سلامت پوست است. در بخش زیر راه های  ساده برای انعطاف پذیری بیشتر پوست و ایجاد درخشندگی آورده شده است:

مصرف مکمل های کلاژن

با استفاده از مکمل های کلاژن با پوست کدر خداحافظی کنید . کلاژن یک پروتئین در پوست شما است که به حفظ  بافت آن در کنار هم کمک می کند. برخی علائم نشان می دهد که وقتی کلاژن را به شکل تجزیه شده (به نام کلاژن هیدرولیز شده) از طریق خوراکی مصرف می کنید، می تواند از طریق معده جذب شود و از طریق خون به پوست شما برسد.

پوست خود را با IPL Photofacial روشن کنید

اگر زمان زیادی را در خارج از منزل سپری می‌کنید و با چالش‌هایی مانند آفتاب سوختگی یا برنزه شدن مواجه می‌شوید، IPL Photofacial می‌تواند پوست شما را به درخشندگی و سلامتی بازگرداند. اگر رگ‌های خونی قابل مشاهده یا قرمزی صورت دارید، IPL این مشکلات را کاهش می دهد و چهره‌ای یکدست‌تر به شما می دهد.

ماسک های لایه بردار

استفاده از لایه‌بردارها برای پاک کردن سلول‌های مرده پوست کمک کننده و تاثیر گذار است. به دنبال محصولاتی با ترکیبات گلیکولیک یا اسید لاکتیک باشید . این محصولات به شما کمک می کند تا به درخشش صیقلی دست یابید که زیبایی طبیعی را ایجاد می کند. اسید لاکتیک ماهیت ظریف‌تری دارد و برای پوست‌های خشک یا حساس عالی است. اگر با چربی یا آکنه سر و کار دارید، اسید سالیسیلیک، یک بتا هیدروکسی اسید (BHA) می تواند مورد علاقه شما باشد، زیرا به کنترل تولید روغن کمک می کند.

لطفا توجه داشته باشید استفاده بیش از حد از این ماده شیمیایی پوست شما را حساس و تحریک می کند. ابتدا با متخصص پوست خود مشورت و سپس یک یا دو بار در هفته لایه برداری کنید.

سرم ویتامین C برای روشن کردن رنگ پوست

سرم ویتامین C یکی دیگر از راه های موثر برای روشن کردن پوست و محافظت از آن در برابر آسیب های محیطی است. این ترکیب غنی از آنتی اکسیدان تولید کلاژن را افزایش می دهد و به مبارزه با خطوط و چین و چروک کمک می کند و پوست شما را شاداب و جوان می کند. سرم ویتامین Cهمچنین با کاهش سرعت تولید ملانین، لکه های تیره و هایپرپیگمانتاسیون را محو می کند. علاوه بر این، به دلیل خواص ضد التهابی که دارد، پوست را روشن می کند و قرمزی را کاهش می دهد و پوست را یکدست تر می کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان