مردم 3 قاره این چای را شب های زمستان می نوشند

خط سلامت: چای مولین یک چای گیاهی است. این چای برگرفته از گیاه موللین، گیاهی گلدار که در مناطق کوهستانی آفریقا، آسیا و اروپا یافت می شود، طعمی طبیعی و خاکی دارد.

مردم 3 قاره این چای را شب های زمستان می نوشند

چای مولین هنگامی که به صورت چای دم می‌شود، کالری و کربوهیدرات بسیار کمی دارد مانند دیگر انواع دمنوش های گیاهی، چای مولین ترکیبات منحصر به فردی را را داراست که دارای مجموعه ای از مزایای تغذیه ای خاص خود هستند.

چای مولین و ریه ها

به گزارش خط سلامت چای مولین در طول تاریخ برای کمک به کاهش علائم آسم، برونشیت، سرماخوردگی و سایر بیماری‌ها و بیماری‌های تنفسی استفاده می‌شده است.

یک مطالعه تحقیقاتی در سال 2021 که در مجله MDPI منتشر شد ، نشان می‌دهد فیتوکمیکال‌هایی مانند کوئرستین موجود در موللین فواید ضد التهابی دارند. کاهش التهاب می تواند به آرامش عضلات ، از جمله ماهیچه های راه هوایی کمک کند و به بهبود مشکلات تنفسی ناشی از بیماری های تنفسی ذکر شده در بالا و همچنین کاهش گرفتگی صدا و سرفه کمک کند.

چای مولین و سرفه

چای مولین یک چای گیاهی است. این چای برگرفته از گیاه موللین، گیاهی گلدار که در مناطق کوهستانی آفریقا، آسیا و اروپا یافت می شود، طعمی طبیعی و خاکی دارد.

چای مولین هنگامی که به صورت چای دم می‌شود، کالری و کربوهیدرات بسیار کمی دارد مانند دیگر انواع دمنوش های گیاهی، چای مولین ترکیبات منحصر به فردی را ارائه می دهد که دارای مجموعه ای از مزایای تغذیه ای خاص خود هستند.

چای مولین در طول تاریخ برای کمک به کاهش علائم آسم، برونشیت، سرماخوردگی و سایر بیماری‌ها و بیماری‌های تنفسی استفاده می‌شده است.

یک مطالعه تحقیقاتی در سال 2021 که در مجله MDPI منتشر شد ، نشان می‌دهد فیتوکمیکال‌هایی مانند کوئرستین موجود در موللین فواید ضد التهابی دارند. کاهش التهاب می تواند به آرامش عضلات ، از جمله ماهیچه های راه هوایی کمک کند و به بهبود مشکلات تنفسی ناشی از بیماری های تنفسی ذکر شده در بالا و همچنین کاهش گرفتگی صدا و سرفه کمک کند.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

 

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان