ماسک میوه ای خانگی با 7 میوه زمستانی

خط سلامت: ماسک میوه ای از میوه های مختلف برای مراقبت های پوستی استفاده می کند. 7 میوه زمستانی وقتی به شکل ماسک روی پوست قرار می گیرند تاثیرات شگفت انگیزی بر جا می گذارند.

 ماسک میوه ای خانگی با 7 میوه زمستانی

ماسک میوه ای به عنوان مکملی برای پوست درخشان تر استفاده می شود. میوه های فصل زمستان را می توان به عنوان ماسک آماده کرد تا به عنوان یک محصول مراقبت از زیبایی پوست مورد استفاده قرار بگیرند.

به گزارش خط سلامت طرز تهیه ماسک های میوه های زمستانی برای تقویت پوست در این مطلب آورده شده است.

ماسک میوه ای

ماسک میوه ای یکی از محصولات مراقبت کننده طبیعی برای انواع پوست می باشد. میوه های فصل زمستان را می توان به عنوان ماسک آماده کرد تا به عنوان یک محصول مراقبت از زیبایی پوست مورد استفاده قرار بگیرند. برای داشتن پوستی سالم در زمستان تهیه ماسک های میوه ای زیر توصیه می شود:

ماسک نارنجی

پرتقال که سرشار از ویتامین C است به کنترل علائم پیری از جمله پرپیگمانتاسیون کمک می کند . برای تهیه ماسک صورت، پودر پوست پرتقال را با ماست مخلوط کنید. این مخلوط را روی صورت خود بمالید و بعد از 15 دقیقه آبکشی کنید.

ماسک سیب

سیب به عنوان یک لایه بردار عمل می کند و پوست را آبرسانی و به کاهش آکنه کمک می کند. یک سیب را رنده کنید، آن را با عسل مخلوط کنید و مخلوط را روی صورت خود بمالید. در نهایت بعد از 20 دقیقه آن را بشویید.

ماسک انار

انار منبع طبیعی هیدراتاسیون است و به مبارزه با علائم پیری کمک می کند. دانه‌های انار را با یک قاشق چای‌خوری آرد مخلوط کرده و روی صورت خود بمالید و بعد از خشک شدن بشویید.

ماست کیوی

کیوی رنگ پوست را یکدست کرده و پوست را مرطوب می کند. کیوی را له کرده و با ژل آلوئه ورا مخلوط کنید. آن را بمالید و بعد از 15 تا 20 دقیقه صورت خود را بشویید.

ماسک موز

موز برای کسانی که پوست خشک دارند عالی است ، زیرا این میوه پوست را مرطوب می کند. یک موز رسیده را له کنید و با عسل مخلوط کنید سپس آن را روی صورت خود بمالید و بعد از 15 دقیقه آبکشی کنید.

ماسک انگور

انگور پوست را درخشان می کند ، بنابراین آن را له کنید و با یک قاشق چای خوری آب لیمو مخلوط کنید. آن را بمالید و پس از 15 دقیقه صورت خود را بشویید.

ماسک خرمالو

خرمالو از آسیب نور خورشید جلوگیری کرده و بافت کلی پوست را بهبود می بخشد. خرمالو را له کنید و با ماست مخلوط کنید. آن را روی صورت خود بمالید و بعد از 15 تا 20 دقیقه آن را بشویید.

کسانی که پوست بسیار حساسی دارند باید قبل از استفاده از این ماسک ها روی پوست یک تست انجام دهند. در صورت بروز هر گونه بیماری پوستی، بهتر است با متخصص پوست خود مشورت کنید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان