6 راه طلایی برای کاهش خستگی زنان

خط سلامت: وقتی مادر می شوی دغدغه هایت آنقدر زیاد می شود که فرصتی برای پیدا کردن علاقه هایت در این شلوغی ها پیدا نمی کنی به همین علت است که اکثر مادران پس از مدتی احساس خستگی ، بی رمقی و فرسودگی می کنند .

6 راه طلایی برای کاهش خستگی زنان

اما همه وظایف یک مــادر در توجه به امور خانواده و کودکان خلاصه نمی شــود . مهم ترین وظیفه مادر خویشتن دوستی و توجه به حفظ انرژی خود است زیرا با کاهش سطح انرژی بدن او ، دیگر نمی تواند به انجام وظایف خود بپردازد.

شارژ کردن انرژی مادران خسته

راه های سریع شارژ کردن انرژی مادران خسته را بشناسید. سر کشیدن یک بطری آب کم آبی بدن هر چند که خفیف باشد زنان را با احساس سردرد، خستگی و فقدان انرژی رو به رو می کند .

نوشیدن یک بطری آب معجزه درمان این مشکل به ساده ترین شکل است .

دوش گرفتن

حمام و دوش گرفتن در وســط روز یک حس جدید و انرژی بخش در وجود شــما تزریق می کند به گونه ای که با ناباوری می توانید تا عصر این انرژی را با خود داشته باشید.

شارژ طلایی انرژی

استراحت های کوتاه 15 تا 20 دقیقه ای را از خود دریغ نکنید. احساس گناه حاصل از اینکه شما با اختصاص دادن این فرصت به خــود در امور فرزنــدان کوتاهی نکنیــد را دور بیندازید. متخصصان این فرصت را به عنوان شارژ طالیی انرژی می نامند . پس هر روز بدن تان را به شارژ طلایی همراه کنید.

تحرک

ورزش های منظم بهتر از چرت زدن موجب افزایش ســطح انرژی به بدن می شود. برداشتن گام های سریع در حال انجام دادن کارها خال انرژی را پر می کند.

منوی خوشمزه

خوردن یک صبحانه سالم در حفظ انرژی در طول روز موثر است .مطالعات نشــان می دهد مادرانی که به جای نوشیدن قهوه ، چای و .... از لقمه های نان و پنیر و گردو اســتفاده کرده اند از سطح انرژی بالاتری در طول روز برخوردار بوده اند.

حفظ قند خون

نوســانات قند خون در طول روز موجب احســاس خستگی می شود. بنابراین باید میان وعده ها را به درستی انتخاب کرد. به جای مصرف مواد قندی و مواد خوراکی شیرین بهتر است از ریز مغذی های انرژی زا استفاده کنند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان