اگر می خواهید در بازی افراد فریبکار نیفتید نسخه تان اینجاست

خط سلامت: فریب خوردن از دیگران احساس ناخوشایندی است که به فرد احساس شکست می دهد.

اگر می خواهید در بازی افراد فریبکار نیفتید نسخه تان اینجاست

فریب خوردن باعث می شود افراد اعتماد خود را نسبت به دیگران از دست دهند.

به گزارش خط سلامت رفتارهای هوشمندانه ای وجود دارد تا افراد فریب نخورند.

فریب خوردن و راهکارهای هوشمندانه

فریب خوردن از دیگران باعث می شود افراد در ارتباطات آینده خود تیزبین تر شوند و رفتارهای هوشمندانه تری رادر قبال دیگران به کار گیرند. در بخش زیر استراتژی های هوشمند در مقابل افراد فریب کار آورده شده است که کمک می کند تا در این تعاملات پیچیده یک قدم جلوتر از بازی بمانید:

به غرایز خود اعتماد کنید

همه افراد آن صدای درونی را دارند، گاهی زمزمه می کند، گاهی جیغ می کشد. اما همیشه وجود دارد و وقتی چیزی درست نیست به فرد فشار می آورد . به آن صدا اعتماد کنید. اگر در حال مکالمه هستید و چیزی ناخوشایند است یا شاید احساس گیجی یا کمی بیش از حد تحت فشار داشته باشید،این صدای شماست که زنگ خطر را به صدا در می آورد.

شما خود را بهتر از هر کس دیگری می شناسید. اگر دلتان به شما می گوید چیزی درست نیست، به آن گوش دهید. قبل از پاسخ دادن، یک قدم به عقب بردارید و به یاد داشته باشید نه گفتن اشکالی ندارد.

تعیین حد ومرز

از تعیین حد و مرز نترسید. آن ها برای حفظ احترام در هر رابطه ای بسیار مهم هستند، و سیگنال واضحی برای فریب کاران هستند که شما کسی نیستید که به راحتی تحت تأثیر قرار بگیرید.

هنر ارتباط قاطعانه

ارتباط قاطعانه کلید است. این ارتباط  به شما اجازه می دهد تا نیازها و نگرانی های خود را بدون منفعل بودن یا پرخاشگری بیان کنید. این مسئله در مورد یافتن تعادل و ایستادن در موضع خود با احترام است.

وارد نشدن به بازی با کلمات

آیا تا به حال در مکالمه ای بوده اید که شبیه یک پیچ و خم باشد؟ می دانید، جایی که یک لحظه در مورد نقطه A صحبت می کنید و چیز بعدی که می دانید، به نوعی در مورد نقطه Z بحث می کنید. افراد فریب کار در این بازی استاد هستند . آن ها از انحراف، سرزنش و زبان پیچیده استفاده می کنند تا توجه را از موضوع واقعی منحرف کنند.

روی موضوع مورد نظر متمرکز بمانید. اگر احساس می کنید که مکالمه خیلی از مسیر منحرف شده است، آن را به عقب برگردانید.

این در مورد پیشی گرفتن از آن ها یا برنده شدن در بحث نیست. این در مورد حفظ وضوح و از دست ندادن خود در بازی کلمات آن هاست.

حمایت از دیگران

هنگام برخورد با هر فریبی در تماس با دوست یا شریک زندگی مورد اعتماد خود درنگ نکنید. دیدگاه آن ها وضوح مورد نیاز شما را فراهم می کند و یادآوری می کند که در این مبارزه تنها نیستید.

حفظ ارزش خود

شما فردی با ارزش هستید، با افکار، احساسات و مرزهای خود و محافظت از این ها اصلاً اشکالی ندارد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان