فیلم/ مدرن ترین ترس از دست دادن که نمی شناسید+راهکار

خط سلامت: ترسِ از دست دادن، پدیده ای واقعی است که شیوع آن روز به روز بیشتر می شود و اضطراب شدیدی را به بار می آورد. فرد در این حالت عمیقاً احساس حسادت کرده و عزت نفسش خدشه دار می شود.

فیلم/ مدرن ترین ترس از دست دادن که نمی شناسید+راهکار

ترس از دست دادن یا فومو فقط مختص این احساس نیست که در حال حاضر باید اتفاقات بهتری رخ می داد؛ بلکه فرد حس می کند یک چیز مهم و اساسی را که دیگران در حال تجربه آن هستند، از دست داده است.

به گزارش خط سلامت زمانی که فرد احساس می کند به دیگران بیشتر خوش می گذرد، زندگی بهتری دارند یا چیز های بهتری نسبت به او تجربه می کنند، ترس از دست دادن رخ داده است. شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و فیسبوک سهم زیادی در بروز این احساس دارند.

افراد از تمام سنین می توانند ترس از دست دادن را تجربه کنند. این اختلال با مصرف بیشتر گوشی هوشمند و شبکه های مجازی در ارتباط است و ربطی به سن یا جنسیت ندارد. استفاده از رسانه های مجازی و استفاده بیش از حد از گوشی هوشمند با تجربه ی شدید تر ترس از دست دادن پیوند دارد. استفاده از گوشی هوشمند به ترس از قضاوت منفی و حتی مثبت دیگران و تاثیر منفی روی خلق و خو مربوط است. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان