چرا بعضی ها در رابطه ناگهان ناپدید می شوند ؟ / اگر در رابطه تجربه شبح می شوید، بخوانید

خط سلامت: اغلب پس از یک یا چند قرار ملاقات فردی را که فکر می کرده اید با شما وارد رابطه شده است، به یک باره  ناپدید می شود و مثل یک شبح انگار که هرگز نبوده است دیگر امکان دسترسی به او را نخواهید داشت.دلیل این که کسی شبح شده است، ربطی به شما ندارد.

چرا بعضی ها در رابطه ناگهان ناپدید می شوند ؟ / اگر در رابطه تجربه شبح می شوید، بخوانید

به گزارش خط سلامت و شبح شدن در رابطه می تواند نتیجه مشکلات دلبستگی، عاطفی و چند مورد دیگر روانی باشد.

در اینجا 5 دلیل متداول وجود دارد که چرا افراد بعد از یک قرار ملاقات ناپدید شده و شبح می شوند.

آنها در تعهد نیستند

مردم به دلایل مختلف برخی برای دستیابی لذت خوردن در یک وعده غذایی با یک فرد، برخی برای یافتن یک همراه و برخی دیگر برای یافتن یک شریک زندگی قرار ملاقات می گذارند. وقتی انگیزه شما با انگیزه آنها مطابقت ندارد، این احتمال وجود دارد که بعد از یک روز بیرون رفتن تماس یا پیامی دریافت نکنید. تعهد در یک رابطه گام بزرگی است و افراد خاصی در آن چارچوب فکری می گنجند. اگر ساختن رابطه قدم بعدی است که می‌خواهید بردارید و این فرد آمادگی آن را ندارد، پس احتمال اینکه بعد از قرار ملاقات شما را شبح ببیند زیاد است، صرف نظر از اینکه چقدر احساس ارتباط می‌کنید یا نه. هیچ کس دوست ندارد کاری را که برای آن آماده نیست، انجام دهد.

شخص دیگری وجود دارد

همه کسانی که قرار ملاقات می گذارند مجرد نیستند. گاهی اوقات، افراد متاهل به قرار ملاقات می‌روند تا استرس شریک زندگی‌شان را از بین ببرند، یا صرفاً برای تجربه معاشرت با شخص جدید می خواهند قرار بگذارند. اگر اتفاقی با فردی در این دسته قرار می گیرید، شبح شدن بسیار امکان پذیر است. یک فرد متاهل یا کسی که در یک رابطه جدی است، متعهد نیست.

آنها به آنچه می خواستند رسیدند

قرارها می توانند زیبا و عاشقانه باشند، آنقدر که یک ارتباط فوری اتفاق می افتد. این می تواند منجر به داشتن رابطه جنسی ، انتقال پول یا دادن اطلاعات حیاتی شود که به طرف مقابل کمک می کند. برای برخی از افرادی که به غیر از آشنایی با شما، انگیزه کسب چیزی را دارند، وقتی به آنچه می‌خواهند می‌رسند، احتمالاً پیامک یا تماسی دیگر از او دریافت نمی‌شود.

مشکلات اضطرابی دارند

افرادی هستند که با اضطراب ناشی از ترس مبارزه می کنند. ترس از کافی نبودن و دوست داشتنی نبودن، که می تواند نتیجه روابط ناموفق گذشته باشد. این نوع از افراد از برقراری تماس پس از یک قرار خودداری می‌کنند تا دوباره چنین ملاقاتی نداشته باشند. حتی زمانی که زمان به خوبی پیش می رود و به نظر می رسد همه چیز خیلی خوب است.

علاقه ای ندارم

ترجیح آنچه مردم در شریک زندگی می خواهند متفاوت است. در بیشتر موارد، اگر دیدار مطابق با خواسته آنها نباشد، آنها در گروه شبح قرار می گیرند. اغلب افراد یک تصویر ذهنی از اینکه می خواهند شریک زندگی شان چگونه باشد دارند. اگرچه، عشق اتفاق می افتد و برخی افراد در نهایت با آنچه در ابتدا تصور می کردند، کنار می آیند. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان