اگر کارها را عقب می اندازید بخوانید!

خط سلامت: به تعویق انداختن کار با سلامت ضعیف مرتبط است.

اگر کارها را عقب می اندازید بخوانید!

به گزارش خط سلامت دانشجویان دانشگاه آزادی زیادی دارند اما ساختار چندانی ندارند. این می تواند برای کسانی که عادت به تعلل می کنند بد باشد. مطالعات نشان داده اند که حداقل نیمی از دانشجویان دانشگاه تا حدی کارها را به تعویق می اندازند که به طور بالقوه برای تحصیل آنها مضر است.

نتیجه منفی به تعویق انداختن کارها

اما این ممکن است تنها نتیجه منفی به تعویق انداختن کارها نباشد. مطالعات ارتباطی بین اهمال کاری و سلامت ضعیف پیدا کرده اند که با سطوح بالاتر استرس، سبک زندگی ناسالم و تاخیر در مراجعه به پزشک در مورد مشکلات سلامتی همراه است.

با این حال، این مطالعات نمی توانند جهت ارتباط را به ما بگویند. آیا به تعویق انداختن کار سلامت جسمی و روانی ضعیفی ایجاد می کند؟ یا مساله دیگری وجود دارد؟ مثلاً آیا سلامت جسمانی ضعیف باعث می‌شود که افراد به دلیل نداشتن انرژی برای انجام کار، کارها را به تعویق بیندازند؟

به تعویق انداختن کارها

نتایج نشان می‌دهد به تعویق انداختن کارها ممکن است برای طیف وسیعی از پیامدهای سلامتی، از جمله مشکلات سلامت روان، درد ناتوان‌کننده و سبک زندگی ناسالم اهمیت داشته باشد. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان