میز عزای باسلیقه بهاره رهنما در منزل پدری؛ شمعدان نقره با گل‌های خوش‌رنگ و قرآن + عکس

خط سلامت: بهاره رهنما، بازیگر توانمند و پرطرفدار سینمای ایران، با بازی در نقش‌های متنوع و متفاوت، جایگاه ویژه‌ای در دل مخاطبان ایرانی باز کرده است. او که از دوران جوانی به بازیگری علاقه‌مند بوده، با پشتکار و تلاش فراوان به یکی از موفق‌ترین بازیگران زن کشور تبدیل شده است.

میز عزای باسلیقه بهاره رهنما در منزل پدری؛ شمعدان نقره با گل‌های خوش‌رنگ و قرآن + عکس

بهاره رهنما ( متولد: 10 آذر 1352) با تحصیلات دانشگاهی در رشته‌های ادبیات فارسی و حقوق قضایی، نشان داده است علاوه بر هنر، به علم نیز علاقه‌مند بوده و این موضوع به او کمک کرده تا در نقش‌های مختلف، عمق و باورپذیری بیشتری ایجاد کند.

به گزارش خط سلامت رهنما با بازی در فیلم‌هایی چون "نان، عشق و موتور هزار" توانایی خود را در خلق شخصیت‌های متفاوت و پیچیده به نمایش گذاشته است. او با بازی طبیعی و احساساتی خود، مخاطبان را تحت تاثیر قرار داده و به یکی از بازیگران محبوب و پرطرفدار سینمای ایران تبدیل شده است.

میز عزای باسلیقه پدر بهاره رهنما 

بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه از توابع استان مرکزی به دنیا آمد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. رهنما مدرک لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی خود را از دانشگاه آزاد اسلامی گرفته‌است.

فایل اصلی

همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسندهٔ سینماست. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم دایرهٔ زنگی و مجموعهٔ مرد هزارچهره را دارد. او پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور 1396 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. او در سال 1401 از خسرو عباسی جدا شد.

منبع: ساعد نیوز
برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان