تعبیر خواب / دیدن پرتگاه در خواب چه مفهومی را دارد؟

خط سلامت: تعبیر خواب، راهی برای کشف اسرار نهفته در بخش ناخودآگاه یک فرد است.

تعبیر خواب / دیدن پرتگاه در خواب چه مفهومی را دارد؟

تعبیر خواب پرتگاه، بسته به محتوا و زمینه کلی رویایی که می بیند معانی متفاوتی دارد؛ با این حال در یک دیدگاه کلی غالب معبران عقید دارند دیدن پرتگاه در خواب نشان دهنده این است که در حالت روحی خوبی به سر نمی برید و با ترس های زیادی دست و پنجه نرم می کنید. همچنین ممکن است بگونه ای رفتار کنید که شرایط را بدتر کنید بنابر این لازم است هوشیار باشید.

به گزارش خط سلامت در این مطلب تعبیر خواب افتادن از پرتگاه را توضیح می دهیم؛ با ما همراه باشید.

تعبیر خواب پرتگاه 

دیدن پرتگاه نشانه ترس از چیزی است. این احتمال وجود دارد که در شرایط سختی قرار داشته باشید که باعث شده به رذایل روی بیاورید.

شما افسرده هستید و فکر نمی کنید که اوضاع بهتر شود. همه به شما می گویند قبل از اینکه خودتان را به دردسر جدی تری دچار کنید، از آن خلاص شوید.

تعبیر خواب افتادن از پرتگاه و هشدار سلامتی

احتمالاً زیاد به سلامتی خود اهمیت نمی دهید و همیشه کارهای مهم تری نسبت به ورزش کردن دارید.

شما سریع زندگی می کنید، بنابراین عادات تغذیه ای شما یکسان است. این وضعیت شما را حتی بدتر می کند، بنابراین ممکن است مجبور شوید برای معاینه یا حتی بیمارستان بروید.

تعبیر خواب افتادن در پرتگاه بی انتها

دیدن افتادن در پرتگاه تاریک بی انتها نمادی از نگرانی بزرگ است. اگر صاحب یک کسب و کار خصوصی هستید که بدهکار است، در دردسر بزرگی افتاده اید.

شما نمی توانید بدهی های خود را بپردازید و شریک زندگی شما درک درستی از وضعیتتان نخواهد داشت. آنها از شما می خواهند که کیفیت زندگی را برای آنها فراهم کنید که به داشتن آنها عادت کرده اند.

تعبیر خواب پرتگاه و هل دادن کسی در آن

خواب دیدن اینکه کسی را به ورطه هل می دهید، نماد یک بدبختی بزرگ است. هوشیاری شما ناآرام است زیرا با یک دوستتان صادق نبوده اید.

حتی اگر چیزی به آنها نگویید، این احساس را خواهید داشت که کار را درست انجام نداده اید. اگر اشتباهی مرتکب شوند، می‌دانید که تقصیر شما خواهد بود.

تعبیر خواب پریدن از پرتگاه

پریدن به پرتگاه به این معنی است که زندگی خود را به خطر می اندازید. احتمالاً با افرادی برخورد خواهید کرد که کارهای غیرقانونی انجام می دهند.

حتی اگر احساس خوبی نسبت به آن نخواهید داشت، از رضایتی که آن نوع سبک زندگی با خود به همراه دارد کور خواهید شد.

اگر در خواب ببینید که افراد دیگری به پرتگاه می پرند، به این معنی است که به دلیل گناه شخص دیگری، ناراحتی هایی را تجربه خواهید کرد. احتمالا شخصی به شما تهمت بزند زیرا شما دیگر در رابطه نیستید.

انواع دروغ هایی را خواهید شنید که به شما صدمه می زند. از اعتماد به آن شخص در امور شخصی خود پشیمان خواهید شد.

تعبیر خواب بیدار شدن قبل از افتادن از پرتگاه

اگر قبل از افتادن در پرتگاه از خواب بیدار شوید، نماد موفقیت بزرگ در آینده است. شما از انتظارات خود فراتر خواهید رفت و بسیاری از مردم آن را تشخیص خواهند داد.

سخت کوشی شما در نهایت محقق خواهد شد که انگیزه بیشتری برای ادامه کار روی خودتان خواهد داشت. ممکن است یک فرد با نفوذ متوجه شما شود.

تعبیر خواب لبه پرتگاه

رویایی که در آن روی لبه پرتگاه ایستاده اید و می ترسید در آن بیفتید، نمادی از نگرانی برای یک عزیز است.

ممکن است فردی از گروه دوستان یا یکی از اعضای خانواده شما مشکلات سلامتی جدی داشته باشد، اما شما نمی دانید چگونه به آنها کمک کنید.

به خاطر داشته باشید که حمایت در آن دوره بسیار مهم است، اما تنها کاری که می توانید برای آنها انجام دهید این است که در زمانی که به شما نیاز دارند، در آنجا باشید.

تعبیر خواب پرتگاه و جلوگیری از افتادن از آن

اگر دیدید که از افتادن در پرتگاه منصرف شدید به این معنی است که در آینده از مشاجره با همکار، مافوق، شریک یا یکی از عزیزان خود اجتناب خواهید کرد.

احتمالاً در موقعیتی قرار می گیرید که مجبور خواهید بود از اعمال خود دفاع کنید، اما می توانید بدون بحث و جدل به همه ثابت کنید که حق با شماست.

نجات دادن کسی از افتادن به پرتگاه در خواب

اگر خواب ببینید کسی را از سقوط در پرتگاه نجات می دهید، بیانگر آن است که خبرهای خوبی خواهید شنید. احتمالاً دوست یا آشنایتان با شما تماس می گیرد و به شما می گوید که وضعیت سلامتی آنها خوب است و این موضوع باعث آرامش شما می شود.

اگر موفق شده اید فردی را که در حال سقوط پرتگاه بود نجات دهید، به این معنی است که در آینده نزدیک از شر مشکلات بزرگ خلاص خواهید شد.

چیزی که مدت هاست شما را آزار می دهد به روشی غیر منتظره حل می شود. این بدان معنا نیست که شما مجبور نخواهید بود چیزی را قربانی کنید، اما اهمیت آن کمتر از آنچه انتظار داشتید خواهد بود.

تعبیر خواب پرتگاه و انداختن سنگی در آن

انداختن سنگ به پرتگاه به معنای بی انصافی شما نسبت به کسی است.

احتمالاً دوست یا همکار خود را به خاطر اعمالشان مورد قضاوت قرار داده اید، بدون اینکه از خود بپرسید چرا آنها چنین کاری را انجام می دهند.

قبل از اینکه به این نتیجه برسیم که می خواهند عمداً به شما آسیب برسانند سعی کنید در آینده خود را جای آنها بگذارید.

اگر خواب ببینید کسی شما را به پرتگاه هل می دهد، نماد پارانویا است. احتمالاً فکر می‌کنید کسی می‌خواهد شهرت شما را در شرکتی که در آن کار می‌کنید برای تصاحب موقعیت شما به خطر بیندازد.

احتمال دیگر این است که شما اغلب به شریک زندگی خود شک می کنید و بدون داشتن هیچ مدرک محکمی او را به بی وفایی یا عدم صداقت با شما متهم می کنید. اگر می خواهید آن شخص در کنارتان باشد، باید تغییر کنید.

اگر در خواب دیدید که شخصی شما را از پرتگاه نجات می دهد، به این معنا است که به نصیحت نیاز دارید. اگر در مورد مشکلی که شما را آزار می دهد با کسی که به آن اعتماد دارید صحبت می کردید، دیدگاه دیگری نسبت به موقعیتی که در آن هستید خواهید داشت.

لازم نیست از صحبت کردن در مورد هر چیزی که احساس می کنید و در مورد محبوب خود فکر می کنید بترسید.

تعبیر خواب پرتگاه و فرود آمدن از آن

فرود آمدن به پرتگاه در خواب می تواند به این معنی باشد که در نهایت جرات می کنید ایده ای را که مدت هاست در ذهن شما وجود داشته است اجرا کنید. ممکن است در مورد پروژه‌ای صحبت کنیم که به آن فکر می‌کنید اما از تحقق آن می‌ترسید.

برخی چیزها بالاخره سر جای خود قرار گرفته اند و شما به آنچه می خواهید خواهید رسید. اگر صبور و پیگیر باشید نتایج بهتر از حد انتظار خواهد بود.

رویایی که در آن شخص دیگری را در حال فرود آمدن به پرتگاه می بینید، بیانگر یک برخورد جالب است. ممکن است به زودی با یک فرد جذاب آشنا شوید. ما در مورد کسی صحبت می کنیم که از تحقق رویاهای خود نمی ترسد.

در حالی که شما از زندگی نوش جان می کنید، شخص مورد نظر آن را به بهترین شکل زندگی می کند. اگر تصمیم دارید مدتی را با آنها بگذرانید، ممکن است دیدگاه خود را نسبت به جهان تغییر دهید.

تعبیر خواب پرتگاه و بیرون آمدن از آن

بیرون آمدن از پرتگاه در خواب نمادی از پیشرفت تدریجی است. شما احتمالاً زمان و انرژی زیادی را برای چیزی صرف می کنید، اما نتایج آن چیزی نیست که انتظار داشتید.

پیشرفت هایی وجود دارد، اما شما دوست دارید اتفاق بزرگی بیفتد. اگر صبور باشید و تسلیم نشوید می توانید حتی بیشتر از آنچه تصور می کردید به دست آورید.

وقتی خواب می بینید که شخص دیگری از پرتگاه خارج می شود، به این معنی است که باید از اعضای خانواده، شریک زندگی یا دوست خود در نیت آنها حمایت کنید.

احتمالاً یکی از نزدیکان شما ایده خود را به شما ارائه کرده است و شما بلافاصله آن را شکست می دهید. این یک اشتباه است زیرا شما نپرسیدید که آیا می تواند موفقیت را به همراه داشته باشد.

شما باید دلسوزتر باشید و سعی کنید تا حد امکان از فردی که دیدگاه خود را بیان کرده است حمایت کنید.

با این حال، زمان نشان خواهد داد که آیا تصمیم یا اقدام شما درست بوده است یا خیر.

تعبیر دیگر این خواب این است که بالاخره جرأت می کنید به کسی که دوست دارید نزدیک شوید. حتی ممکن است یک رابطه را شروع کنید.

دیدن شخص دیگری که از پرتگاه می پرد

متأسفانه، این خواب به این معنی است که شما با یکی از عزیزان خود وارد درگیری خواهید شد. یکی از اعضای خانواده یا شریک زندگی شما ممکن است پشت سر شما کاری انجام دهد و شما متوجه این موضوع شده و عصبانی خواهید شد.

لازم نیست اجازه دهید آن موقعیت بین شما شکاف ایجاد کند، بلکه سعی کنید به عنوان یک فرد بالغ بر آن مشکل غلبه کنید.

تعبیر خواب آویزان شدن بر فراز پرتگاه

اگر خواب ببینید بر فراز پرتگاه آویزان شده اید، بیانگر آن است که مشکلی را که شما را آزار می دهد، حل نخواهید کرد. شما نیازی به مبارزه ندارید زیرا نتیجه ای به همراه نخواهد داشت.

اگر کس دیگری بالای پرتگاه آویزان باشد

وقتی در خواب می بینید که فرد دیگری بر فراز پرتگاه آویزان شده است، این نشان می دهد که عزیزتان ممکن است به زودی در مورد مشکلی که دارد از شما پیشنهاد یا راهنمایی بخواهد.

با توجه به اینکه ما در مورد موضوع ظریفی صحبت می کنیم که قبلاً با آن مواجه نشده اید، به مدتی نیاز دارید تا در مورد آنچه که باید بگویید فکر کنید.

پرواز بر فراز پرتگاه در خواب

پرواز بر فراز پرتگاه در خواب نماد تصمیم بزرگی است که به زودی می گیرید و تأثیر زیادی بر روند زندگی شما خواهد داشت.

ممکن است شغل خود را رها کنید، نقل مکان کنید یا به یک رابطه طولانی مدت پایان دهید. متوجه خواهید شد که ناراضی و ناراضی هستید و در جای دیگری به دنبال آنچه نیاز دارید بگردید.

کسی که شما را از پرتگاه فرا می خواند

اگر در خواب می شنوید که کسی شما را از پرتگاه فرا می خواند، بیانگر این است که بالاخره وقت آن رسیده است که حقیقت را در چشمان خود نگاه کنید.

شما برای مدت طولانی به خودتان دروغ می گویید و معتقدید که برخی چیزها خود به خود تغییر خواهند کرد. اگر تصمیم نگیرید قدم اول را بردارید، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. این رویاها معمولاً با احساس ترس، بیقراری، وحشت، هیجان و یا حتی رضایت همراه است. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: دلگرم

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان