چگونه آرایش کنید تا جوان‌ به نظر برسید

خط سلامت: یکی از ساده ترین روش ها برای اینکه جوان تر از سن واقعی تان به نظر برسید و اصطلاحا بیبی فیس شوید، استفاده از ترفندهای آرایشی است.

چگونه آرایش کنید تا جوان‌ به نظر برسید

ورزش منظم و سبک، نوشیدن آب کافی و رژیم غذایی سالم، نقش مهمی در زیبایی و جوان ماندن ایفا می کند. همچنین مشخص شده است استفاده از برخی تکنیک های میکاپ به شما کمک می کند بیبی فیس به نظر برسید.

به گزارش خط سلامت در این مطلب به معرفی چند ترفند آرایشی ساده می پردازیم که به شما کمک می کند ظاهری جوان تر داشته باشید بیبی فیس به نظر برسید.

چگونه با میکاپ کردن، بیبی فیس به نظر برسیم؟

بدون تردید همه ما دوست داریم به بهترین شکل به‌نظر برسیم و وقتی می‌گوییم بهترین، معمولا منظورمان جوان‌ترین و شاداب‌ترین حالت ممکن است. روش‌های زیادی جود دارند که می‌توانند فرآیند پیر شدن را کند کنند.

نوشیدن آب، مصرف غذاهای سالم، ورزش، استفاده مداوم از محصولات مراقبتی پوست با کیفیت و ضدآفتاب‌ها و بسیاری دیگر از این جمله هستند. در ادامه نکات آرایشی مهم برای بیبی فیس شدن را معرفی می کنیم.

استفاده از کانسیلر در گوشه خارجی چشم

حتما از خود می پرسید چگونه صورتی بیبی فیس داشته باشیم؟ چین و چروک اطراف و به خصوص گوشه های چشم سن شما را بالاتر نشان می دهند. معمولا تن رنگی زیر پوست این قسمت قهوه‌ای بوده و برای خنثی کردن این رنگ بهتر است از یک کانسیلر با رنگ صورتی یا بژ مایل به صورتی استفاده کنید.

برای افرادی که تن رنگی زیرین پوست آنها در بازه قهوه‌ای متوسط تا زیتونی قرار می‌گیرد، کانسیلرهایی با رنگ هلویی یا رسی می‌تواند مناسب باشد. از آنجایی که پوست این ناحیه معمولا تمایل به زاویه گرفتن به سمت پایین را دارد، بهتر است هنگام استفاده از کانسیلر با برس آنها را به سمت بالا پخش کنید.

بهره‌گیری از رنگ مناسب برای جوان‌ به‌ نظر رسیدن

اگر می خواهید کوچکتر از سنتان به نظر برسید، روتینی که برای مراقبت و جلوگیری از پیری پوست خود انجام می‌دهید باید لب‌های شما را نیز در بر بگیرد.

پوست لب در واقع برخلاف باور عموم، نسبت به سایر بخش‌های صورت ضخیم‌تر بوده و از آنجایی که هیچ غده چربی‌سازی در آن وجود ندارد، توجه به رطوبت‌رسانی لب‌ها باید بیشتر از سایر بخش‌ها باشد.

اگر قصد مراقبت بلند مدت از لب‌های خود را دارید بهترین کار استفاده از یک بالم لب مناسب با اثر حفاظتی در برابر اشعه UV است. همچنین برای حفظ طراوت و شادابی لب‌های خود بهتر است هر شب پیش از خوابیدن از یک کرم مرطوب کننده مخصوص لب استفاده نمایید.

برای مراقبت روزانه و کوتاه مدت نیز استفاده از رژ لب‌هایی با رنگ بنفش کم‌رنگ و یا صورتی علاوه بر اینکه به لب‌های شما عمق داده و آنها را متمایز می‌کند، ظاهری جوان و شاداب به شما می‌دهد.

بهتر است پیش از رژ لب از یک خط لب مناسب و دقیقا همرنگ با رژ لبتان استفاده کنید تا لب‌هایی برجسته، درشت‌تر و جذاب‌تر داشته باشید.

راز دست یافتن به چشمانی کشیده و جوان

برای اینکه جوان‌تر به‌نظر برسید آرایش چشم‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. همزمان با بالا رفتن سن شما، میزان الاستیسیته پوست کاهش یافته و در نتیجه پلک‌های چشم دچار افتادگی و شلی می‌شوند. برای اینکه این مشکل را از دید دیگران مخفی کنید بهتر است از یک فرموژه با کیفیت و مناسب استفاده کنید.

فرمژه می‌تواند مژه‌ها را به خوبی بالا نگه داشته و در نهایت با استفاده از یک ریمل مناسب می‌توانید ظاهری فوق‌العاده جذاب به چشمان خود بدهید. توصیه می‌کنیم از یک ریمل ضدآب استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بدست آورید.

برای پاک کردن آرایش نیز بهتر است از میسلار واتر کمک بگیرید تا به پوست ناحیه پلک و همچنین مژه‌های شما آسیبی نرسد.

استفاده از رژگونه، نکته‌ای مهم برای بیبی فیس شدن

برای داشتن آرایشی که جوان به نظر رسیدن شما را تضمین کند، باید به رژگونه اهمیت زیادی بدهید. همزمان با بالا رفتن سن، پوست شما چربی کمتری تولید نموده و به همین دلیل بیشتر در معرض خشکی قرار خواهد گرفت.

اگر پوست صورت تان خشک است، استفاده از یک رژگونه کرمی توصیه می‌شود. برای رژگونه زدن بهتر است لبخند زده و سپس رژگونه را بر روی سیب گونه (قسمتی از گونه که برآمده می‌شود) بزنید. اگر می‌خواهید به پوست و چهره خود ضخامت کمتری بدهید، می‌توانید از یک کانتور استفاده نمایید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: ویرگول

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان