روانشناسی شخصیت / در عشق و عاشقی شخصیت روباه را دارید یا خرگوش؟

خط سلامت: تست شخصیت ابزاری برای کشف ویژگی های شخصیتی و رفتاری افراد است.

روانشناسی شخصیت / در عشق و عاشقی شخصیت روباه را دارید یا خرگوش؟

تست شخصیت ابزاری برای کشف ویژگی های شخصیتی افراد است. روانشناسان بالینی از انواع معتبر تست شخصیت برای کشف ویژگی شخصیتی افراد استفاده می کنند.

به گزارش خط سلامت برخی از تست های شخصیت فاقد اعتبار علمی هستند و استفاده از آن ها برای اهداف درمانی و پژوهشی اشتباه است. 

تست شخصیت قلب

تست شخصیت به کشف برخی ویژگی های افراد کمک می کند. در این مطلب تست شخصیت قلب را معرفی می کنیم، این تست به شما کمک می کند نقش خود را در رابطه کشف کنید. به یاد داشته باشید این تست، صرفا جنبه سرگرمی دارد. 

با انتخاب یک قلب، نقش خود را در رابطه احساسی خود درک کنید.

 

قلب A؛ کاغذهای سفید

شما مانند یک ورق کاغذ خالی با ایده های ساده هستید، مانند یک کودک عاش . تا زمانی که نیمه دیگر شما می گوید که شما را دوست دارد، مطمئناً بدون شک به او اعتماد خواهید کرد. او حتی در پیروی از عشق دریغ نخواهد کرد. اما اگر مورد خیانت یا رها شدن قرار بگیرید، تا آخر عمر از آن شخص متنفر خواهید بود.

قلب B؛ روباه پیر در دل

شما منطقی تر، هوشیارتر هستید و تمایز واضحی بین عشق و دوستان دارید. شما کاملاً به انتخاب چشمان خود ایمان دارید، بنابراین اگر کسی را دوست دارید، به آن شخص وفادار خواهید بود. بنابراین، هر چقدر هم که در معاشقه زیبا یا ماهر باشید، اگر در دل آن را دوست ندارید، حاضرید بدون تردید رد کنید. شما همچنین از آن دسته افرادی هستید که می توانید آن را بردارید و زمین بگذارید. هنگامی که آنها به شما بی احترامی می کنند، شما آماده خواهید بود که بدون هیچ تردیدی از هم جدا شوید.

قلب C؛ یک خرگوش جوان رویایی

در سطوح عشق، شما یک کودک پیش دبستانی هستید و همیشه چیزهای غیر واقعی را تصور می کنید. این باعث می شود تصمیمات منطقی را فراموش کنید، اغلب روی احساسات تمرکز کنید، یا بدون دلیل حسادت کنید، حتی تا حدی که درک نکنید. باید بیاموزید که بالغ تر باشید و بالغ تر در مورد مسائل عشقی فکر کنید.

قلب D

شما با عشق، احساس عدم اطمینان و ناامنی دارید. نگرش شما نسبت به عشق نوعی انتظار و ترس از صدمه دیدن است. شما نمی دانید چگونه مشکلات را حل کنید یا وقتی با انتخاب روبرو می شوید، اغلب دونده می شوید. این نوع عشق مبهم اغلب احساسات شما را در حالت بی ثباتی و خستگی قرار می دهد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: سرگرمی روز

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان