شخصیت تان را با این تست کوتاه بشناسید

خط سلامت: شخصیت شناسی از طریق اندام های بدن یکی از راه های جالب برای پی بردن به شخصیت افراد است.

شخصیت تان را با این تست کوتاه بشناسید

شخصیت شناسی از طریق اندام ها  یک راه سرگرم کننده و جالب برای شناخت خود و درک بهتر ویژگی ها و کاستی ها باشد. تست شخصیت شناسی از طریق انتخاب اندام های مختلف می تواند به فرد کمک کند تا بهتر بفهمد و عمیق تر در روان خود فرو برود. 

به گزارش خط سلامت به تست شخصیت شناسی از طریق اندام های بدن در این مطلب پرداخته شده است. 

شخصیت شناسی از طریق اندام ها

اسکلت

اگر اسکلت را در تست شخصیت اعضای حیاتی بدن انتخاب کرده اید به این معنی است که فردی هستید که به ثبات نیاز دارید. برای شما، مهمترین چیز این است که چه چیزی می تواند از شما حمایت کند . مشکل این است که بسیاری از اوقات، بیش از حد به قوانین پایبند هستید، همیشه نیاز دارید که احساس امنیت کنید، از خودانگیختگی و این واقعیت که در زندگی ممکن است شرایط پیش بینی نشده ای وجود داشته باشد، احساس امنیت کنید . بنابراین آنچه شما نیاز دارید این است که خود را رها کنید.

ماهیچه 

اگر ماهیچه ها را در تست شخصیت اعضای حیاتی بدن انتخاب کرده اید، به این معنی است که شما فردی هستید که برای احساس خوب نیاز به احساس قوی دارید . شخصیتی قوی دارید و برای به دست آوردن هر چیزی که دارید سخت تلاش کرده اید. برای شما، تعهد و قدرت دست به دست هم می دهند. آنچه اکنون نیاز دارید این است که فضای بیشتری به احساسات دهید. تمام تلاش خود را برای ایجاد یک پناهگاه امن به کار گرفته اید، اما برخی از مهم ترین چیزهای زندگی را کنار گذاشته اید: عشق، دوستی، خانواده. 

سیستم عصبی

اگر سیستم عصبی را در تست شخصیت اعضای حیاتی بدن انتخاب کرده اید، به این معنی است که فردی منطقی هستید . باهوش هستید، به سرعت یاد می گیرید، کنجکاوی ذاتی و ظرفیت زیادی برای پیشرفت دارید. اما از طرف دیگر، تمایل دارید کمی بدبین باشید . چیزی که شما باید در زندگی خود تغییر دهید این است که چگونه با افکار خود ارتباط برقرار می کنید. به یاد داشته باشید که شما چیزی نیستید که در ذهن دارید، خیلی بیشتر هستید. از آنجا خارج شوید و خواهید دید جهان از آن چیزی که به نظر می رسد، مکان خصمانه کمتری است.

دستگاه گوارش

اگر دستگاه گوارش را در تست شخصیت اعضای حیاتی بدن انتخاب کرده اید به این دلیل است که فردی هستید که مراقب خود هستید، از لذت های زندگی لذت می برید و سلامتی و رفاه را کنار نمی گذارید . مشکل این است که گاهی اوقات تمایل دارید کمی خودخواه باشید و بیش از حد روی خود تمرکز کنید. تغییری که باید در زندگی ایجاد کنید این است که کمی بیشتر به حرف های دیگران گوش دهید و یاد بگیرید همه حتی افرادی که با شما متفاوت هستند، چیزی برای یاد دادن به شما دارند. اگر بتوانید با فروتنی خود را در برابر آنچه دنیا به شما می گوید باز کنید ، به عنوان یک شخص رشد خواهید کرد.

سیستم گردش خون

اگر سیستم گردش خون را در تست شخصیت اعضای حیاتی بدن انتخاب کرده اید، به این معنی است که فردی بسیار احساساتی هستید : عشق و اشتیاق مهمترین چیز در زندگی هستند. : قلب خود را در هر کاری که انجام می دهید بگذارید . تغییر واقعی که باید ایجاد کنید این است که یاد بگیرید خود را فراموش نکنید.خودتان را دوست داشته باشید و از دیگران فاصله بگیرید . برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: سایت سرگرمی روز

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان