4 مرگ فوق العاده عجیب و ناگهانی ؟ این افراد به تیر غیب گرفتار شده اند

خط سلامت: مرگ عجیب غریب بارها در طول تاریخ اتفاق افتاده است در این مطلب چند مورد از عجیب ترین مرگ های تاریخ را معرفی می کنیم.

 4 مرگ فوق العاده عجیب و ناگهانی ؟ این افراد به تیر غیب گرفتار شده اند

مرگ عجیب غریب بارها در طول تاریخ اتفاق افتاده است در این مطلب چند مورد از عجیب ترین مرگ های تاریخ را معرفی می کنیم.

به گزارش خط سلامت اتفاقات ساده گاهی اوقات پیامدهای جبران ناپذیری دارند. در طول تاریخ بارها مواردی از مرگ عجیب غریب اتفاق افتاده است؛ چیزی که این مرگ ها را عجیب غریب کرده است علت های پیش پا افتاده آن هاست.

مرگ عجیب غریب و باور نکردنی

مرگ عجیب غریب و باور نکردنی بارها در طول تاریخ اتفاق افتاده است. در ادامه چند مورد از عجیب ترین مرگ های تاریخ را توضیح می دهیم:

سقوط گاو

یک مرد برزیلی به نام ژوائو ماریا د سوزا در سال 2013 بر اثر سقوط یک گاو از سقف خانه، درگذشت. این گاو سنگین وزن در مراتع اطراف خانه این مرد درحال چرا بوه که ناگهان از پشت بام خانه او سر در می آورد و فاجعه رقم می خورد.

یک سقوط اتفاقی

یک وکیل کانادایی هنگام تلاش برای اثبات نشکن بودن شیشه های یک دفتر در طبقه 24 با پرتاب شدن از پنجره جان باخت. حق با وکیل بود، شیشه ها واقعا نشکن بودند، اما کسی از جنس قاب پنجره ها اطلاعی نداشت!

مرگ در اثر خنده

یک فیلسوف یونانی در حال خنده پس از تماشای الاغی که سعی می‌کرد انجیر بخورد، جان خود را از دست داد.

مرگ در صحنه نمایش

بازیگر بریتانیایی گرت جونز هنگام اجرای یک نمایش تلویزیونی زنده که در آن قرار بود نقش فردی که دچار حمله قلبی می شود را بازی کند، واقعا دچار حمله قلبی شد و درگذشت. بازیگران دیگر  فکر می کردند او در حال نقش آفرینی است و در حالی که او مرده بود، به ادامه نمایش ادامه دادند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان