خرید لباس گرانقیمت از سوی تاجر ثروتمند برای همسر نخست وزیر بریتانیا دردسر ساز شد

خط سلامت: نخست وزیر بریتانیا با اعلام نکردن اینکه یک تاجر ثروتمند برای همسرش لباس‌های گران قیمت خریده، قوانین پارلمان را زیر پا گذاشته است.

خرید لباس گرانقیمت از سوی تاجر ثروتمند برای همسر نخست وزیر بریتانیا دردسر ساز شد

خبرگزاری رویترز گزارش داده کی‌یر استارمر، نخست وزیر بریتانیا با اعلام نکردن اینکه یک تاجر ثروتمند برای همسرش لباس‌های گران قیمت خریده، قوانین پارلمان را زیر پا گذاشته است.

به گزارش خط سلامت، بر اساس این گزارش وحید علی، کارآفرین و تاجر ثروتمند که از اهدا کنندگان کمک مالی به حزب کارگر بریتانیا نیز محسوب می‌شود این لباس‌های گران قیمت را برای ویکتوریا، همسر نخست وزیر بریتانیا خریداری کرده است.

منابع مالی ثبت شده نخست وزیر نشان می‌دهد که او کمک‌های متعددی را از علی دریافت کرده از جمله چندین عینک، لباس‌های گران قیمت و همچنین محل‌هایی برای اقامت آقای استارمر. روزنامه ساندی تایمز بریتانیا می‌گوید این کمک‌ها همگی به پارلمان اعلام شده‌اند اما لباس‌هایی که برای همسر نخست وزیر تهیه شده در این فهرست نبوده‌اند. این روزنامه خبر داده که نخست وزیر برای این غفلت با تحقیقات رو به رو خواهد شد.

سخنگوی ساختمان شماره ۱۰ خیابان داونینگ در بیانیه‌ای به خبرگزاری رویترز گفته که استارمر و تیمش معتقدند که بر اساس روال قانونی رفتار کرده‌اند با این حال پس از بازجویی‌های صورت گرفته در این ماه موارد بیشتری را به اطلاع مقام‌های مسئول رسانده‌اند.

بر اساس آیین نامه رفتار مجلس عوام، اعضای پارلمان باید اطلاعات در مورد منافع مالی که تصور می‌شود می‌تواند بر کار آنها تاثیرگذار باشد را اعلام کنند.

آقای علی یک کارآفرین و تاجر بریتانیایی است که پیشتر رئیس شرکت آنلاین مد و پوشاک به نام ASOS بوده است.

در همین رابطه سخنگوی حزب محافظه‌کار خواستار تحقیقات کامل درباره آنچه «نقض جدی و آشکار قوانین پارلمان» خوانده است شد.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان