خبر فرزند دار شدن امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی بعد از 8 سال

شایعاتی درباره بارداری الیکا عبدالرزاقی و امید زندگانی در فضای مجازی پیچید. عکسی از فرزند آن ها نیز در ادامه منتشر شد.

خبر فرزند دار شدن امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی بعد از 8 سال

امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون در پنجمین روز شهریور ماه 1351 در تهران و در خانواده ای اهل موسیقی متولد شد، پدر او سیاوش زندگانی یکی از اساتید موسیقی بود که در سال 1382 از دنیا رفت. او یک برادر به نام امید دارد که در عرصه بازیگری و موسیقی فعالیت میکند و 4 سال از او بزرگتر است.

امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی

خبر بارداری الیکا عبدالرزاقی و امید زندگانی، یکی از خبرهای پربازدید و پر حاشیه در فضای مجازی بود. اما همانطور که می‌دانید، در کنار اخبار واقعی، شایعات و اخبار جعلی نیز در فضای مجازی منتشر می‌شود که باعث سردرگمی مخاطبان می‌شود.

در میان جدیدترین پست های وایرال شده اینستاگرام بازیگران ، پست امین زندگانی به یک خبر خوشحال کننده، در نوع خود جالب بود. همسر الیکا عبدالرزاقی با بازنشر خبر پدر شدنش و واکنشی جالب به این مسئله، شایعه بودن این موضوع را به شکلی طنز، تایید کرد.

امین زندگانی در واکنش به بچه دار شدنش نوشت:

من هم توسط همین پست مطلع شدم که پدر شدم و از همین طریق به خودم و خانواده هر دو طرفمون بابت قدم نو رسیده تبریک میگم.

جالبه که در متن مربوط به پست اشاره شده که تلویزیون هم خبر رو تایید کرده است.

امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی

حواشی جعلی ایجاد شده پس از انتشار این خبر:

  • تاییدیه‌های جعلی: برخی از صفحات و کانال‌های خبری جعلی، با انتشار پست‌هایی بدون منبع معتبر، خبر بارداری الیکا عبدالرزاقی را تایید کردند.
  • جزئیات ساختگی: برخی از این صفحات، جزئیاتی مانند جنسیت جنین، تاریخ زایمان و حتی نام پزشک را منتشر کردند که هیچکدام از این اطلاعات، توسط خود زوج تایید نشده بود.
  • استفاده از عکس‌های قدیمی: برخی از صفحات، عکس‌های قدیمی الیکا عبدالرزاقی را با فیلترهای مختلف ویرایش کرده و به عنوان عکس بارداری او منتشر کردند.
  • ایجاد نظرسنجی‌های جعلی: برخی از صفحات، نظرسنجی‌هایی را درباره بارداری الیکا عبدالرزاقی ایجاد کردند و از کاربران خواستند تا نظرات خود را در مورد این خبر بیان کنند.
  • بیوگرافی امین زندگانی
برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان