چهره واقعی اوشین را در تنها عکس واقعی ببینید

خط سلامت: آیا می‌دانستید سریال محبوب "سال‌های دور از خانه" یا "اوشین" از روی زندگی واقعی زنی به نام کاتسو وادا ساخته شده است؟ این بانوی ژاپنی و همسرش، الهام‌بخش ساخت این سریال جذاب بودند که داستان زندگی سخت و پر فراز و نشیب یک زن قوی را روایت می‌کند.

چهره واقعی اوشین را در تنها عکس واقعی ببینید

سریال خاطره‌انگیز " اوشین " که سال‌هاست دل‌های بسیاری را به خود مشغول کرده، داستانی واقعی دارد. شخصیت اصلی این سریال، اوشین، از روی زندگی کاتسو وادا، یک تاجر موفق ژاپنی الهام گرفته شده است.

به گزارش خط سلامت،  این تصویر متعلق به کاتسو وادا یا واتسو کادا تاجر ژاپنی (۱۹۰۶-۱۹۹۳) و همسرش ریوهی وادا است که سریال سال‌های دور از خانه و شخصیت اوشین را با الهام از زندگی این زن ساخته اند. اوشین یا سال‌های دور از خانه یک مجموعه تلویزیونی ژاپنی است که در سال ۱۳۶۳ توسط شبکه ان‌اچ‌کی ساخته شد. این سریال در دهه ۶۰ در تلویزیون ایران هم پخش شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد، تا جاییکه هنوز هم تلویزیون ایران به پخش این سریال می‌پردازد.

این تصویر متعلق به کاتسو وادا یا واتسو کادا تاجر ژاپنی (۱۹۰۶-۱۹۹۳) و همسرش ریوهی وادا است که سریال سال‌های دور از خانه و شخصیت اوشین را با الهام از زندگی این زن ساخته اند. اوشین یا سال‌های دور از خانه یک مجموعه تلویزیونی ژاپنی است که در سال ۱۳۶۳ توسط شبکه ان‌اچ‌کی ساخته شد. این سریال در دهه ۶۰ در تلویزیون ایران هم پخش شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد، تا جاییکه هنوز هم تلویزیون ایران به پخش این سریال می‌پردازد.

منبع: انتخاب
برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان