کیت میدلتون در یک روز چه چیزهایی را می خورد؟

خط سلامت: افراد معروف و مشهور سبک زندگی خاصی دارند. برای اغلب افراد جالب توجه است که بدانند این افراد چه غذایی می خورند و چطور زندگی می کنند.

 کیت میدلتون در یک روز چه چیزهایی را می خورد؟

کیت میدلتون همیشه زیبا به نظر می رسد. البته، او بهترین آرایشگران و استایلیست ها را در اختیار دارد، اما دوشس کمبریج در ظاهر خودش نیز نقش دارد.

به گزارش خط سلامت او به آنچه می خورد بسیار توجه دارد. آیا می دانستید که او حتی خودش خرید غذا انجام می دهد؟

مواد غذایی کیت میدلتون

اکثر مردم برای خرید هفتگی غذای خود مورد تشویق قرار نمی گیرند، اما فکر می کنیم این یک واقعیت بسیار سرگرم کننده است که کیت میدلتون مواد غذایی خود را خودش می خرد. او معمولاً چه چیزی می خرد؟ 

قهوه

او یک فنجان قهوه خوب را دوست دارد. در دوران بارداری یک لاته بدون کافئین و یک کلوچه سفارش داد فکر نمی‌کنیم این یک عادت روزانه برای کیت باشد.

غذای خام

کیت میدلتون برای حفظ اندام باریک خود، مقدار زیادی غذای خام می خورد. او مقدار زیادی میوه و سبزیجات و همچنین غذاهایی که پخته نشده اند می خورد. از جمله موارد مورد علاقه او می توان به سرویچه، گوجی بری، هندوانه و تبوله اشاره کرد.

وقتی کیت و ویلیام از هند دیدن کردند به سرآشپز هتل گفتند که دوست دارند فقط غذاهای گیاهی بخورند. آنها همیشه این کار را انجام نمی دهند، زیرا کیت نیز از رژیم غذایی پیروی کرده است که در آن  گوشت می خورد. با این حال، زمانی که او رژیم نمی گیرد، ترجیح می دهد میوه و سبزیجات بخورد.

رژیم غذایی

اکثر مردم دوست دارند در روز عروسی خود به بهترین شکل ظاهر شوند و کیت میدلتون نیز از این قاعده مستثنی نیست. گفته می شود که او درست قبل از روز عروسی از رژیم دوکان پیروی می کرد. با این رژیم در دوره اول هیچ کربوهیدراتی نمی خورید. این بدان معناست تمام چیزی که می خورید گوشت، ماهی، تخم مرغ و لبنیات بدون چربی است. این بسیار سخت است، اما بسیار موثر نیز هست. با این حال، نباید این کار را برای مدت طولانی انجام دهید.

غذای مورد علاقه

کیت در مورد غذا کاملاً ماجراجو است. در تعطیلات، دوست دارد هر از چند گاهی به سراغ غذاهای منحصر به فرد برود. علاوه بر این، او غذاهای تند را نیز دوست دارد. او عاشق یک کاری خوب است. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان