گردنبند سفارشی آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال زنان چقدر زیبا است + عکس

خط سلامت: آیتک سلامت، ستاره درخشان والیبال ایران، با گردنبند سفارشی خود، یک بار دیگر نشان داد که علاوه بر مهارت‌های ورزشی، به مد و زیبایی نیز علاقه‌مند است.

گردنبند سفارشی آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال زنان چقدر زیبا است + عکس

آیتک سلامت، الهام‌بخش جوانان ایرانی، با انتخاب گردنبند سفارشی خود، یک ترند جدید در دنیای مد و ورزش ایجاد کرده است. این گردنبند زیبا و مینیمال، با نام خود او مزین شده و به عنوان یک اکسسوری خاص و منحصر به فرد شناخته می‌شود.

به گزارش خط سلامت، آیتک سلامت متولد دی 1379 در شهر تبریز می باشد. وی بازیکن تیم ملی والیبال زنان است و در سال 1395 کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در چین بود. نخستین بار در 15 سالگی به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شده و پس از بازی در رده های جوانان و امید توانست به پیراهن تیم ملی بزرگسالان ایران دست یابد.

از افتخارات او می توان به مدال نقره مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی همراه با تیم ملی والیبال زنان ایران، بهترین پشت خط زن لیگ برتر والیبال زنان ایران در فصل 1398 و 1400 و ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر والیبال زنان ایران در فصل اشاره کرد. آیتک سلامت یکی از ورزشکاران مشهور خطه آذربایجان از شهر تبریز است که در فضای مجازی طرفداران بسیاری دارد در ادامه تصویری از گردنبند زیبا و سفارشی آیتک سلامت را مشاهده میکنید.

Zh11oCWEd2Lw

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان