از خردل برای این 4 بیماری استفاده کنید!

خط سلامت: ما عاشق خوردن خردل با هات داگ و برگرهایمان هستیم. اما، آیا می دانستید که این چاشنی زرد برای انواع بیماری ها نیز درمان عالی است؟

از خردل برای این 4 بیماری استفاده کنید!

خردل به تسکین بسیاری از بیماری ها کمک می کند، زیرا حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین ها و فیبرهایی است که برای سلامتی عالی هستند.

خردل نه تنها یک چاشنی خوش طعم است، بلکه برای سلامتی نیز بسیار مفید است.

 عضلات خسته

به گزارش خط سلامت بسته به ناحیه و شدت درد، خردل می تواند عضلات کشیده و دردناک را تسکین دهد. با ترکیب دو قاشق غذاخوری خردل با دو قاشق غذاخوری نمک اپسوم و مالیدن آن به ناحیه آسیب دیده، می توانید خستگی عضلات را تسکین دهید.

این تکنیک برای زمانی که ورزش می‌کنید و می‌خواهید استرس عضلات خود را کاهش دهید ایده‌آل است، زیرا خردل و نمک اپسوم به آرامش عضلات کمک می‌کنند.

گلودرد

به خصوص در ماه های سردتر، بسیاری از مردم دچار گلودرد می شوند. خوشبختانه، درمان آن آسان است. یک قاشق غذاخوری دانه خردل را با یک قاشق غذاخوری نمک، قاشق غذاخوری عسل، آب نصف لیموترش و آب جوش مخلوط کنید.

اجازه دهید این مخلوط خنک شود و گلوی خود را با آن غرغر کنید. متوجه تسکین فوری خواهید شد.

نوسازی پوست

خرید ماسک صورت گران قیمت لازم نیست! به سادگی مقداری خردل بخرید یا آن را از یخچال خود بردارید و از آن به عنوان ماسک صورت استفاده کنید. کمی خردل روی صورت تان بمالید و بگذارید ۱۵ دقیقه بماند. با آب ولرم بشویید. ویتامین E و آنتی اکسیدان ها باعث درخشندگی پوست شما می شوند.

برداشتن پوست پینه شده

آیا پینه های زیادی روی پاهای خود دارید؟ سعی کنید یک قاشق غذاخوری خردل را به حمام پا اضافه کنید. پوست شما به شدت نرم می شود و از بین بردن پوست پینه شده راحت تر می شود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان