چربی صورت را با این شیوه های ساده کاهش دهید + افزایش حجم گونه طبیعی بدون جراحی

خط سلامت: گونه دار کردن صورت یکی از آرزوهای اکثر افرادی است که صورت شان گرد و چاق است و چربی صورت دارند.

چربی صورت را با این شیوه های ساده کاهش دهید + افزایش حجم گونه طبیعی بدون جراحی

به گزارش خط سلامت گونه دار کردن صورت وقتی چربی در پوست صورت وجود دارد غیرممکن نیست و نیاز به انجام جراحی و کارهای تهاجمی نیز وجود ندارد.

به گزارش خط سلامت چربی صورت را با شیوه های یکه آموزش داده می شود کم کنید.

چربی صورت و تمریناتی برای از بین بردن آن

برای کاهش چربی صورت، تمرینات متمرکز روی صورت را با یک رژیم کامل بدن همراه کنید.

تمرینات صورت

انجام تمرینات صورت به سفت شدن و سفت شدن ماهیچه های صورت کمک می کند و ظاهری لاغرتر ایجاد می کند. تمرینات پف گونه، صورت ماهی، رهاسازی فک، لیفت چانه و تمرینات دمیدن هوا را برای هدف قرار دادن عضلات صورت امتحان کنید.

تمرینات قلبی عروقی

تمرینات قلبی کالری را می سوزانند و باعث کاهش وزن کل بدن می شوند. تمرین‌هایی را که دوست دارید انتخاب کنید، مانند دویدن، شنا، دوچرخه‌سواری یا رقصیدن.

تمرینات قدرتی

تمرینات قدرتی عضلات را تقویت می کنند و متابولیسم و ​​کاهش وزن را افزایش می دهند. تمرینات مقاومتی را با هدف قرار دادن نواحی اصلی عضلانی، مانند اسکات، لانژ، فشار، و ردیف به رژیم خود اضافه کنید.

چربی صورت و سبک زندگی

افزایش مصرف آب

نوشیدن آب کافی با حفظ احساس سیری و اجتناب از پرخوری به کاهش وزن کمک می کند. به علاوه، به دفع سموم و افزایش سلامت پوست کمک می کند.

اولویت دادن به خواب

خواب باکیفیت کلید تعادل وزن و کنترل هورمون است. حداقل 7 تا 9 ساعت خواب خوب در هر شب برای سلامتی بهتر و کاهش چربی داشته باشید.

کاهش استرس

کنترل استرس غذا خوردن احساسی و افزایش وزن را متوقف می کند. تمرکز حواس، مدیتیشن یا یوگا را امتحان کنید تا استرس را کاهش دهید و زندگی متعادل تری داشته باشید.

عدم مصرف الکل

الکل منجر به افزایش وزن و صورت گردتر می شود. عدم مصرف الکل کمک می کند صورت لاغرتر و به طور کلی سلامت بهتری داشته باشید.

چربی صورت و تکنیک های مکمل

علاوه بر روش‌های فوق، روش‌های اضافی وجود دارد که به کاهش چربی صورت و ایجاد ظاهری باریک کمک می کند:

ماساژ صورت

ماساژ صورت جریان خون را تقویت می کند، احتباس آب را کاهش دهد و تنش عضلانی را کاهش می دهد. ماساژ منظم فرم صورت شما را بهبود می بخشد و ظاهری براق تری به شما می دهد.

یوگای صورت

یوگای صورت راه دیگری برای تمرکز بر روی برخی از عضلات صورت و ایجاد صورت لاغرتر است. تمرینات یوگای صورت منظم ماهیچه ها را سفت می کند و پوست را محکم تر و جوان تر می کند.

چربی صورت و نکات مهم برای کاهش آن

مدل مو

برخی از مدل‌های مو چهره شما را صاف می کنند و توجه را از چربی‌های صورت منحرف می کنند. برای ایجاد ظاهری بلندتر، مدل هایی با چتری های کناری، لایه های مختلف و موج های ملایم را امتحان کنید.

تکنیک های آرایش

آرایش در لاغرتر نشان دادن صورت معجزه می کند. از کانتورینگ برای مشخص کردن استخوان گونه، خط فک و کناره های بینی خود استفاده کنید. مرکز صورت خود را روشن کنید و رژگونه را روی سیب های گونه خود بزنید تا ظاهری تراشیده تر داشته باشید.

اکسسوری مناسب

لوازم جانبی مناسب توجه را از چربی صورت دور می کند و ظاهر متعادل تری ایجاد کند. گوشواره های بلند، گردنبندهای سبک و عینک های شیک را انتخاب کنید که متناسب با فرم صورت شما باشد.

چربی صورت و درمان آن

درمان های غیر جراحی

درمان‌های غیرجراحی مانند روش‌های تزریقی و لیزری چربی صورت را کاهش می دهند و سفت شدن پوست را بهبود می بخشند. به یک متخصص ماهر مراجعه کنید تا بهترین گزینه ها را برای شما مطرح کند.

گزینه های جراحی

اگر راه‌حل‌های غیرجراحی کار نمی‌کنند، گزینه‌های جراحی مانند لیپوساکشن و لیفت صورت را در نظر بگیرید. مهم است که با یک جراح پلاستیک آموزش دیده صحبت کنید تا بهترین راه حل را برای نیازهای منحصر به فرد خود بیابید.

نتیجه

با انجام تمرینات هدفمند صورت، انتخاب هوشمندانه رژیم غذایی و حفظ یک رژیم تمرینی منظم، صورت لاغرتری داشته باشید. همچنین، به اصلاح سبک زندگی مانند نوشیدن آب بیشتر، اولویت دادن به خواب، کاهش استرس و کاهش مصرف الکل فکر کنید تا به کاهش وزن کمک کنید. موارد اضافی مانند ماساژ صورت و یوگا صورت، همراه با آرایش استراتژیک، مدل مو و لوازم جانبی ظاهر یک صورت لاغرتر را بیشتر کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان