تایم طلایی برای خواب شبانه / برای موفقیت آن را در نظر بگیرید

خط سلامت: خواب شبانه تاثیر مهمی در آغاز یک روز با کیفیت دارد. دانش آموزانی که شب ها به میزان کافی می خوابند، به طور کلی در امور مختلف تحصیلی، دوستیابی و برقراری رابطه اجتماعی موفق تر عمل می کنند.

تایم طلایی برای خواب شبانه / برای موفقیت آن را در نظر بگیرید

خواب شبانه راحت و انرژی بخش زمینه را برای آغاز یک روز شاد و با کیفیت هموار می کند.به گزارش خط سلامت خواب شبانه با کیفت، کلید موفقیت دانش آموزان و دانشجویان است.

خواب راحت و موفقیت تحصیلی

خواب راحت شبانه عملکرد دانش آموزان را در مدرسه افزایش می دهد. یک مطالعه جدید تاثیر خواب شبانه بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان را نشان می دهد. یک تیم از محققان اولین مطالعه را برای ارزیابی چگونگی تأثیر طول مدت خواب شبانه در اوایل ترم بر روی معدل پایان ترم دانشجویان سال اول انجام دادند. آنها با استفاده از ردیاب‌های خواب دریافتند دانش‌آموزان به طور متوسط ​​6.5 ساعت در شب می‌خوابند، اما پیامدهای منفی زمانی که دانش‌آموزان کمتر از شش ساعت در شب می‌خوابند جمع می‌شود.

دانشگاه و تغییر الگوی خواب

پایان مقطع متوسطه و ورود به دانشگاه، یکی از مهم ترین دوران گذار محسوب می شود. با ورود به دانشگاه، بسیاری از دانشجویان، با خودمختاری بیشتر، در رابطه با سبک زندگی خود که مواردی مانند تغذیه و خواب را شامل می شود؛ تصمیم می گیرند. تحقیقات نشان داده است خواب کمتر از شش ساعت، عملکرد تحصیلی دانشجویان را کاهش می دهد و دانش‌آموزانی که کمتر از شش ساعت می‌خوابند، کاهش شدید عملکرد تحصیلی را تجربه می‌کنند. علاوه بر این، هر ساعت خواب از دست رفته با کاهش 0.07 در معدل پایان ترم مطابقت دارد.

خواب مناسب در نوجوانان

مطالعات متعدد نشان داده است، خواب کامل یک پیش‌بینی‌کننده مهم برای سلامتی و عملکرد بهتر است. دستورالعمل های خواب به نوجوانان توصیه می کند هر شب 8 تا 10 ساعت بخوابند؛ با این حال بسیاری از دانشجویان خواب نامنظم و ناکافی را تجربه می کنند.

طبق تحقیقات خواب شبانه ناکافی، معدل پایین تر را در پایان ترم، پیش بینی می کند. کمبود خواب به توانایی دانش آموزان برای یادگیری در کلاس های دانشگاه آسیب می رساند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است .

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان