این محصول پوستی را نباید در مسافرت همراه داشته باشید

خط سلامت: در این مطلب برخی از محصول پوستی را معرفی می کنیم که بهتر است هنگام سفر با خود به همراه نداشته باشد.

این محصول پوستی را نباید در مسافرت همراه داشته باشید

هنگام سفر ، بهتر است از برخی محصولات پوستی استفاده نکنید؛ چراکه ممکن است استفاده از محصولات پوستی خاصی نه تنها به سلامت پوست شما کمک نکند؛ بلکه به پوست تان آسیب برساند.

به گزارش خط سلامت در این مطلب برخی از محصول پوستی را معرفی می کنیم که بهتر است هنگام سفر با خود به همراه نداشته باشد.

محصولات پوستی نامناسب در سفر

مراقبت از پوست در همه ی شرایط ضروری است اما وجود برخی محصولات پوستی در مسافرت تاثیر عکس داشته و بهتر است در سفر از آن ها استفاده نکنید.

مسافرت رفتن به این معنا نیست که از پوست تان غافل شوید؛ اما در هر صورت تغییر شرایط آب و هوایی و مشغله به ما اجازه نمی دهد که درست از پوستِ خود مراقبت کنیم.

محصولات حاوی رتینول

رتینول جز آن موادی است که می تواند به پیشگیری آکنه، لک پوستی و خطوط ریز و چین و چروک کمک کند؛ اما از طرفی هم می تواند پوست را نسبت به آفتاب حساس تر کند.

وقتی که به تعطیلات می ‌روید، ممکن است زمان بیشتری را زیر نور خورشید یا خارج از منزل بگذرانید، بنابراین ممکن است نتوانید زیاد از ضد آفتاب استفاده کنید.

معمولا توصیه می شود که استفاده از محصولات حاوی رتینول را چند روز قبل و بعد از تعطیلات تابستانی کنار بگذارید تا آسیب‌ های ناشی از نور خورشید کاهش یابد.

در چه صورتی رتینول برای پوست مضر است؟

از طرفی آب سخت و هوای خشک هم می ‌تواند پوست را خشک ‌تر کند و استفاده از رتینول در چنین شرایطی ممکن است که باعث تحریک آن شود؛ پس توصیه می کنیم که استفاده از رتینول را متوقف کنید تا زمانی که از سفر برگردید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: نمناک 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان