هدیه روز ولنتاین ویکتوریا برای دیوید بکام + عکس

خط سلامت: ولنتاین به روز عشق معروف است و افراد کادو های جالب و متنوعی به یکدیگر می دهند، دیوید بکام بازیکن فوتبال مشهور در این روز هدیه عجیبی دریافت کرده است.

هدیه روز ولنتاین ویکتوریا برای دیوید بکام + عکس

ولنتاین روز عشق در سراسر دنیا است. در این روز افراد علاقه شان را به روش های مختلف به یکدیگر نشان می دهند، دیوید بکام بازیکن فوتبال معروف که به علت استایل خاصش معروفیت بیشتری به دست آورده است، هدیه ای جالب از سمت همسرش دریافت کرده است.

به گزارش خط سلامت دیوید بکام اخیر به مزرعه‌داری و پرورش مرغ و خروس علاقه زیادی پیدا کرده و این موضوع را بارها در صفحه اینستاگرام خودش به تصویر کشیده است. علاقه جالب دیوید بکام به پرورش مرغ، باعث شده تا همسر او ویکتوریا بکام در روز ولنتاین، هدیه جالبی را برای دیوید تدارک ببیند. بکام در این روز از ویکتوریا، آخرین نسخه از مجله The Country Smallholder را دریافت کرده است. مجله‌ای که اخبار، اطلاعات عملی، راهنمایی‌ها و ستون‌هایی در مورد کشاورزی، باغبانی ارگانیک و توصیه‌های دامپزشکی را ارائه می‌دهد.

دیوید بکام اما با دیدن هدیه ولنتاین جالب همسرش حسابی ذوق‌زده شده و در کنار انتشار تصویری از این مجله در یک استوری اینستاگرام، خطاب به همسرش نوشت:" هدیه ولنتاین من " و سپس با استفاده از یک ایموجی قلب عاشقانه، ویکتوریا را هم تگ کرد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان